رمز ارز

پیش‌بینی قیمت ریپل در بازار صعودی بعدی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران برجسته بازار رمزارزها به نام Egrag Crypto در توییت جدیدش، پیش‌بینی خود از قیمت هدف ریپل (XRP) در رالی صعودی بعدی را به اشتراک گذاشته است.
پیش‌تر، این تحلیلگر گفته بود که با توجه به چرخه خرسی قبلی XRP (به مدت ۲۷ ماه از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷)، او پیش‌بینی می‌کند که قیمت XRP می‌تواند در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳، به ویژه در اول ژوئیه، یک رالی صعودی چشمگیر دیگر را آغاز کند.
حال، Egrag Crypto در توییت جدید خود گفته که انتظار دارد در صورت تکرار تاریخ، قیمت XRP در این رالی صعودی تا ۸۰ دلار افزایش یابد. با شمارش تعداد کندل‌ها در نمودار ماهانه منتشرشده توسط این تحلیلگر، او پیش‌بینی می‌کند که قیمت این رمزارز در ماه می ۲۰۲۴ به ۸۰ دلار برسد (یک رشد ۲۲،۹۰۲ درصدی).
لازم به ذکر است که XRP سال ۲۰۲۳ را از نظر ورود سرمایه‌های سازمانی مثبت آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، ریپل در هفته امسال امسال شاهد ۳ میلیون دلار سرمایه ورودی بود، در حالی که سایر دارایی‌های رمزارزی بزرگ مانند بیت ‌کوین و اتریوم، میلیون‌ها دلار خروجی سرمایه داشتند.در زمان نگارش این خبر، XRP در محدوده قیمتی ۰٫۳۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، ۴٫۲ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۴ درصد رشد دارد.

با ربات معامله کن!
با ربات تریدر والکس میتونی بدون هیچ دانشی سود کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا