بازی

بازی جدید سازنده Spider-Man احتمالا یک عنوان چندنفره باشد

بازی جدید سازنده Spider-Man احتمالا یک عنوان چندنفره باشد

استودیو اینسامنیاک (Insomniac)، سازنده بازی مرد عنکبوتی یا همان Marvel’s Spider-Man، به‌طور حتم باید یکی از پرکارترین استودیوهای انحصاری پلی استیشن است چراکه در حال حاضر نه تنها روی Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine کار می‌کند، بلکه یک بازی چندنفره و معرفی نشده برای پلی استیشن ۵ هم در دست ساخت دارد.

این استودیو اخیرا به دنبال استخدام کارمندان جدید برای پروژه است و نکته جالب اینجاست که یک آگهی شغلی احتمالا جزئیات مهمی را در مورد آن فاش کرده باشد.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!

از آنجا که در آگهی شغلی جدید برای موقعیت مدیر هنری اینسامنیاک گیمز به انجام کارگردانی هنری در بازی چندنفره اشاره شده، به نظر می‌رسد که این بازی یک IP جدید است و یکی از وظایف فرد برای این سمت، کمک به برنامه‌ریزی پیش تولید و توسعه فرانچایز جدید با مدیران خلاق استودیو باشد.

شایعات گذشته حاکی از آن بود که بازی چند نفره استودیو Insomniac یک عنوان دیگر از کمپانی مارول خواهد بود و این اطلاعات جدید لزوما با آن در تضاد نیست. یک عنوان جدید از مارول با دنیای تازه و داستانی شبیه به مرد عنکبوتی و وولورین، از نظر فنی یک IP جدید برای اینسامنیاک گیمز خواهد بود.

اینسامنیاک گیمز سازنده بازی مرد عنکبوتی

هرچند دلایل زیادی برای شک به این موضوع وجود دارد که اطمینان کامل پیدا کردن به چنین گمانه‌زنی‌هایی را دشوار می‌کند. مخصوصا که تاکنون هیچ بیانیه‌ رسمی منتشر نشده و تنها حدس و گمان از روی یک آگهی شغلی بوده است.

با توجه به این واقعیت که سازنده‌ها در حال حاضر ساخت عناوین دیگری را در دستور کار خود دارند، احتمالا مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا بفهمیم این بازی چندنفره قرار است چگونه باشد یا حتی چه نام خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


معرفی ویدئویی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا