بازی

داستان‌پردازی Elden Ring برای نیل دراکمن الهام‌بخش بوده است

داستان‌پردازی Elden Ring برای نیل دراکمن الهام‌بخش بوده است

نیل دراکمن که اکنون مدیریت ناتی داگ را برعهده دارد، اول از همه یک نویسنده قهار و شگفت‌انگیز است. او که با فرانچایز The Last of Us قدرت داستان‌نویسی خود را به رخ همگان کشیده، ظاهرا حسابی به تکنیک روایی Elden Ring و بازی مستقل Inside علاقمند است.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

وی طی مصاحبه با رسانه واشنگتن پست که با محوریت سریال The Last of Us برگزار شده بود از داستان‌سرایی، انسانیت و آثار الهام‌بخش گفت:

من اخیرا حسابی جذب چیزهایی مثل Elden Ring و Inside‌ شده‌ام که خیلی روی تکنیک‌های سنتی برای داستان‌پردازی استفاده نمی‌کنند. برخی از بهترین بخش‌های داستان The Last of Us در صحنه‌های سینمایی رخ می‌دهد اما خیلی از آن‌ها هم در گیم‌پلی گنجانده شده.

برای من اکنون این یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین چیزها در بازی است که به مخاطب اعتماد کنیم و اجازه دهیم خودش متوجه ماجرا شود.

این در حالی است که بازی Elden Ring در رویداد گیم اواردز موفق شد در بخش داستان‌سرایی نامزد دریافت جایزه شود و همین مورد اعتراض خیلی‌ها را به همراه داشت. در واقع این افراد دلیل پیروزی الدن رینگ را درک نمی‌کردند و اعتقاد داشتند فقط عناوینی مثل God of War Ragnarok که داستان‌سرایی سنتی دارند، شایسته جایزه Best Narrative گیم اواردز هستند.

Elden Ring & TLOU 2

با این حال به‌نظر می‌رسد نیل دراکمن ارزش تکنیک خاص الدن رینگ و بازی‌های مشابه آن در داستان‌پردازی را به خوبی درک می‌کند و مورد تحسین قرار می‌دهد. مشخصا The Last of Us نیز علی‌رغم مملو بودن از صحنه‌های سینمایی و روایت سنتی، بخش قابل توجهی از داستان خود را از طریق گیم‌پلی و سرنخ‌های محیطی بازگو می‌کند.

در اخبار مرتبط با لست آو آس، نمرات اقتباسی تلویزیونی آن نیز ساعاتی پیش منتشر شده که نوید یک اثر شگفت‌انگیز و موفق را می‌دهد. همچنین بد نیست بدانید الدن رینگ هفته گذشته با عبور از The Last of Us Part 2 به پرافتخارترین بازی تاریخ تبدیل شد.

مطلب پیشنهادی:داستان‌های اساطیری مخفی در بازی بلادبورنداستان تاثیر‌گذار بلادبورن، ترکیبی هنرمندانه از قصه‌های شاهکار تاریخ
داستان‌های اساطیری مخفی در بازی بلادبورن


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]

تماشا از طریق یوتیوب

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا