عمومی

پوکو C40 احتمالاً با تراشه‌ رده‌پایین JR510 و رابط کاربری MIUI Go به‌زودی معرفی خواهد شد

پوکو C40 به‌تازگی در وب‌سایت‌های کمیسیون ملی پخش و ارتباطات (NBTC) و اداره‌ی استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. این گوشی اکنون در وب‌سایت TDRA امارات نیز فهرست شده است که نشان می‌دهد تأییدیه مرتبط را دریافت کرده است. بااین‌حال، گواهی اشاره‌شده هیچ‌یک از مشخصات این دستگاه را فاش نمی‌کند.

به‌گزارش Gizmochina و به‌‌نقل از موکول شارما، کارشناس فناوری اطلاعات، پوکو C40 در وب‌سایت TDRA (مرجع تنظیم مقررات دولت دیجیتال و مخابرات امارات) مشاهده شده است. اگرچه این فهرست به هیچ‌یک از مشخصات این گوشی اشاره نمی‌کند، نشان می‌دهد احتمالاً به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. این دستگاه در وب‌سایت TDRA با شماره‌ مدل 220333QPG و نام مدل Poco C40 ثبت شده است.

پوکو به‌تازگی با انتشار پستی در انجمن کاربران خود تأیید کرده است که دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های پوکو C40 و پوکو C40 پلاس به‌زودی به خط‌تولید مقرون‌به‌صرفه‌ی سری C این برند اضافه خواهند شد.

فهرست شدن پوکو C40 در TDRA

پوکو C40 با شماره مدل 220333QPG در وب‌سایت‌های BTC و BIS نیز فهرست شده است. تا این‌ لحظه، پوکو مشخصات این گوشی را فاش نکرده است؛ اما به‌لطف شایعات قبلی، برخی از ویژگی‌های احتمالی این دستگاه دردسترس قرار گرفته است.

مشخصات Poco C40 براساس شایعات

مقاله‌های مرتبط:

  • تصاویر واقعی احتمالی Poco F4 Pro طراحی آشنایی را نشان می‌دهد
  • پوکو M4 5G با تراشه‌ Dimensity 700 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شد

با‌‌‌توجه‌‌به شایعات گذشته، پوکو C40 احتمالاً از پردازنده‌ای غیرعادی (غیر از تراشه‌های مدیاتک یا کوالکام یا یونی‌سوک) بهره خواهد برد. درواقع، گفته شده است این دستگاه به سیستم-روی-چیپ پایین‌رده‌ی JR510 مجهز خواهد شد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود این گوشی به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری MIUI Go را اجرا کند. MIUI Go نسخه‌ی ویژه‌ای از MIUI است که درمقایسه‌با آن کمی سبک‌تر و سریع‌تر شده است تا به‌راحتی روی گوشی‌های رده‌پایین اجرایی باشد.

از دیگر قابلیت‌های احتمالی پوکو C40 می‌توان به پشیبانی از وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز اشاره کرد. گزارش‌های قبل این موضوع را تأیید می‌کند که این گوشی از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و ابعاد آن نیز معادل ۱۶۷٫۱۸ در ۷۶٫۸۷ میلی‌متر خواهد بود.

تا این‌ لحظه، اطلاعاتی از قیمت پوکو C40 دردسترس نیست؛ اما با‌‌توجه‌‌‌به مشخصات فنی آن، انتظار می‌رود با قیمتی در‌حدود ۱۲۸ دلار یا ارزان‌تر روانه‌ی بازار شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا