تکنولوژی

امکان اشتراک پیش نمایش لینک ها به زودی به بخش استاتوس واتساپ اضافه می شود

واتساپ روی قابلیت جدیدی در بخش استاتوس کار می‌کند که طی آن کاربران می‌توانند لینک های اینترنتی را به اشتراک بگذارند به طوری که قبل از وارد شدن به آنها امکان پیش نمایش آن نیز وجود داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی lastech، واتساپ روی بهینه سازی بخش استاتوس خود کار می کند که یکی از آنها نشان دادن پیش نمایش لینک های اینترنتی در داخل اپلیکیشن است. این قابلیت به اشتراک گذاری لینک های اینترنتی مربوط است و کاربران می توانند پیش نمایش آن ها را نیز به اشتراک بگذارند.

این قابلیت که اکنون در حال توسعه قرار دارد اجازه می دهد تا کاربران بتوانند جزئیات بیشتری از لینک به انتشار گذاشته شده در اختیار داشته باشند. در حال حاضر این قابلیت تنها در نسخه اندروید و به صورت یک پیش نمایش ساده مشاهده می شود و هنوز پیش نمایش پیشرفته ای در کار نیست.

امکان واکنش به پیام از طریق ایموجی در واتساپ ممکن شد

 واتساپ هنوز قابلیت جدید لینک های خود را به نسخه بتا نیز اضافه نکرده است و تنها در حال توسعه قرار دارد. اما احتمالا به زودی این ویژگی در همه نسخه های واتساپ نظیر اندروید، iOS و دسکتاپ قابل عرضه خواهد بود. در حال حاضر کاربران تنها می‌توانند در استاتوس، خود لینک ها را به اشتراک بگذارند اما پس از عرضه این قابلیت احتمال پیش نمایش لینک نیز در خود اپلیکیشن وجود خواهد داشت. کسب و کارها و افراد مختلف می توانند دیگر کاربران را برای کلیک روی لینک های منتشر شده تشویق کنند و مخاطب نیز اطلاعات بیشتری از لینک به اشتراک گذاشته خواهد داشت و بهتر می‌تواند در مورد کلیک روی آن تصمیم بگیرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا