رمز ارز

پیش‎بینی تاریخ شروع رالی صعودی بزرگ ریپل توسط تحلیلگر معروف!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران برجسته بازار رمزارزها به نام Egrag Crypto در توییت جدیدش، پیش‌بینی خود در مورد تاریخ شروع رالی صعودی بعدی ریپل (XRP) را به اشتراک گذاشته است. بر اساس توییت این تحلیلگر، قیمت XRP می‌تواند در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳، به ویژه در اول ژوئیه، یک رالی گسترده را آغاز کند.
به گفته Egrag Crypto، چرخه خرسی قبلی XRP به مدت ۲۷ ماه از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به طول انجامیده بود. این تحلیلگر با اعمال همان تحلیل برای روند نزولی فعلی XRP که در آوریل ۲۰۲۱ آغاز شده، به تاریخ پیش‌بینی‌شده خود رسیده است.نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط Egrag Crypto، همچنین نشان می‌دهد که قیمت فعلی XRP در یک الگوی ادامه‌دهنده مثلثی قرار دارد که عموماً تحت عنوان «پرچم گاوی» شناخته می‌شود. پیش‌بینی این تحلیلگر همچنین نشان‌دهنده شکست قریب‌الوقوع این الگوی صعودی است که در حال حاضر در حدود قیمت ۰٫۳۲ دلار حمایت می‌شود.
در این میان، بسیاری از فعالان بازار، حکم نهایی پرونده حقوقی شرکت ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را نیز عاملی تعیین‌کننده برای قیمت XRP می‌دانند. در صورت پیروزی ریپل، انتظار مي‌رود که XRP مجدداً به بازارهای ایالات متحده وارد شود که این موضوع، به نوبه خود می‌تواند باعث افزایش سرمایه ورودی به بازار این ارز دیجیتال و آغازکننده یک رالی صعودی جدید برای آن گردد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا