رمز ارز

پرسودترین رمزارز بازی در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌‌دهند که ارز دیجیتال بازی گالا (GALA) در محدوده قیمتی ۰٫۰۳۷۵ دلار معامله می‌شود (در زمان نگارش این خبر) که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۱۱۵ درصد رشد دارد. این رشد قیمتی چشمگیر باعث شده که گالا در این بازه‌های زمانی به پرسودترین رمزارز بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) تبدیل شود. همزمان با رشد قیمتی گالا، حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز یک رشد تقریباً ۴۸۰ درصدی را تجربه کرده است.
همان‌طور که می‌دانید، GALA توکن بومی اکوسیستم گالا گیمز (Gala Games) است، پلتفرمی برای ساخت بازی‌‌های بلاکچینی که هدف اصلی آن، این است که خود کاربران کنترل و مدیریت باز‌ی‌‌ها را به دست بگیرند.
اما چه چیزی باعث افزایش اخیر قیمت رمزارز گالا شده است؟ طبق گزارش‌ها، پس از اینکه توسعه‌دهندگان گالا از همکاری با دوئین جانسون (The Rock)، بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی، و تغییر در مدل کسب و کار خود خبر دادند، رشد خیره‌کننده این ارز دیجیتال آغاز شد. همچنین، تیم گالا به تازگی اعلام کرده که رسماً وارد دنیای بازی‌های موبایلی شده است. به این ترتیب، کاربران به‌ راحتی می‌توانند بازی‌های این اکوسیستم را دانلود و بازی کنند و در صورت برنده شدن، توکن GALA به دست آورند.
بر اساس داده‌های بازار، پس از ثبت یک سقوط بزرگ در سال ۲۰۲۲، قیمت GALA از ابتدای سال جدید تاکنون ۱۳۰ درصد افزایش یافته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا