بازی

Redfall یک سیستم گفتگوی پویا خواهد داشت

Redfall یک سیستم گفتگوی پویا خواهد داشت

از تاکید بیشتر بر مبارزه با تیراندازی گرفته تا محیط دنیای باز، Redfall قرار است فرمول استودیو آرکین را به چندین و چند روش مهم تغییر دهد.

یکی از این روش‌ها گنجاندن قابلیت کوآپ است که دارای چهار شخصیت قابل بازی منحصر به فرد خواهد بود. البته، Arkane همیشه به مواردی مانند داستان‌سرایی و تعاملات شخصیت‌ها نیز توجه می‌کرده و علیرغم تمرکز بیشتر روی کوآپ، این موضوع در بازی جدید نیز رعایت شده است.

هاروی اسمیت، مدیر استودیو اخیراً در مصاحبه با GamesRadar فاش کرد که Redfall دارای یک «سیستم گفتگوی پویا» خواهد بود که در آن شخصیت‌ها بر اساس ترکیب تیم به صورت پویا با یکدیگر تعامل خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

اگرچه همانطور که آرکین قبلا تایید کرده بود، هر چهار بازیکن می‌توانند یک شخصیت یکسان را انتخاب کنند. علاوه بر این، شخصیت‌هایی که بیشتر در کنار هم قرار می‌گیرند و بازی می‌کنند، در ادامه تعاملات صمیمانه‌تری با هم خواهند دید و در نهایت چیزی را که «Trust Buff» نامیده می‌شود، آنلاک می‌کنند.

اسمیت توضیح داد:

یک سیستم گفتگوی بسیار پویا داریم که بسته به اینکه چه قهرمانانی را با هم ترکیب می‌کنید، آن‌ها با یکدیگر صحبت می‌کنند و آشنا می‌شوند. یک مکانیزم اعمال کردیم که هر چقدر قهرمانان بیشتر در کنار هم بازی کنند، خطوط دیالوگ آن‌ها صمیمی‌تر می‌شود و در نهایت، یک باف مکانیزم بازی به نام Trust Buff دریافت خواهند کرد.

اسمیت توضیح نداد که مکانیزم Trust Buff دقیقا چیست، اما تعجب آور نیست که ببینیم عنوان جدید استودیو Arkane عناصر روایت و گیم‌پلی را با هم ترکیب می‌کند و آن‌ها را به مکانیکی منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

ایکس باکس

البته ردفال به صورت انفرادی نیز قابل بازی خواهد بود که بازیکنان بدون همراهی شخصیت‌های کنترل شده توسط هوش مصنوعی، آن را تجربه خواهند کرد. بنابراین به نظر می‌رسد Trust Buff چیزی است که مخصوص تجربه کوآپ خواهد بود.

Redfall قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود و همچنین از طریق سرویس گیم پس در روز اول انتشار در دسترس خواهد بود. لیک‌ها ادعا کردند که بازی در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارداستادان قصه‌گویی بصری
بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارد


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا