بازی

سی دی پراجکت ۱.۸۵ میلیون دلار برای انتشار بد Cyberpunk 2077 غرامت می‌دهد

سی دی پراجکت ۱.۸۵ میلیون دلار برای انتشار بد Cyberpunk 2077 غرامت می‌دهد

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) در زمان عرضه مشکلات بسیار زیادی داشت و این مسئله باعث شد که گروهی از سهام‌داران از استودیو سی دی پراجکت رد شکایت کنند.

بازی Cyberpunk 2077 پس از سه بار تاخیر به بازار منتشر شد ولی مشکلات فنی آن بازخوردهای بسیار بدی را به همراه داشت. اکنون این استودیو راضی شده که مبلغ ۱.۸۵ میلیون دلار را به عنوان غرامت به شاکی‌ خود پرداخت کند. این شکایت در اواخر سال ۲۰۲۰ توسط موسسه حقوقی Rosen صورت گرفت و به قوانین فدرال اوراق بهادار استناد داشت. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition

طبق این شکایت، سی دی پراجکت اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای درباره بازی داشت و اعلام نکرده بود که Cyberpunk 2077 روی کنسول‌ها عملا غیرقابل بازی است. از این رو با ورود بازی نهایی به بازار، سرمایه‌گذاران متحمل خسارت شدند. مشاور شاکیان برآورد داشتند که کل خسارت احتمالی می‌تواند تا ۱۱ میلیون دلار باشد.

بازی اخر سی دی پراجکت

لانچ اسفناک سایبرپانک ۲۰۷۷ در نهایت باعث شد که برنامه‌های استودیو برای انتشار یک بازی چند نفره لغو شوند. در عوض استودیو منابع خود را برای بهتر کردن بازی صرف کرد و توانست بسیاری از مشکلات را برطرف کند. هم‌اکنون استودیو روی اولین بسته الحاقی بازی به نام Phantom Liberty کار می‌کند و در سال ۲۰۲۳ نسخه بازی سال آن نیز منتشر می‌شود. 

در این اکسپنشن یک ماموریت غیرممکن برای جاسوسی و بقا داریم که ما را به منطقه جدیدی از نایت سیتی می‌برد. فانتوم لیبرتی به عنوان تنها بسته الحاقی بزرگ سایبرپانک 2077، با رها کردن پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، تنها برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.


گاد آف وار در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا