رمز ارز

منتظر به‌روزرسانی هیجان‌انگیز شیبا باشید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده شیباریوم (Shibarium) یک به‌روزرسانی جدید را برای جامعه شیبا اینو به اشتراک گذاشته است. این تیم به طور رسمی اعلام کرده که با هر تراکنش شیباریوم، توکن SHIB سوزانده خواهد شد. به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود که راه‌حل لایه دوم شیباریوم نقش مهمی در سوزاندن تریلیون‌ها واحد توکن شیبا داشته باشد.
جای هیچ تعجبی نیست که انتشار این خبر، باعث افزایش هیجان جامعه شیبا شده است؛ چراکه کاهش عرضه اولیه یک کوادریلیونی ارز دیجیتال SHIB، یکی از مهم‌ترین اهداف ارتش شیبا است.
با نزدیک شدن به راه‌اندازی شیباریوم، توکن BONE که قرار است برای پرداخت هزینه گس این پروتکل استفاده شود، در روزهای اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که در زمان انتشار این خبر، توکن BONE در محدوده قیمتی ۱٫۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، ۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به ۳۰ درصد رشد دارد.
در این میان، خود شیبا هم با یک رشد ۲٫۲ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۸۴ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، نهنگ‌ها بار دیگر به شکار و انباشت این میم کوین محبوب روی آورده‌اند. به گزارش پلتفرم WhaleStats، یک نهنگ اتریوم به نام BlueWhale0159 در ساعات اخیر ۱۸۶،۹۳۹،۷۴۸،۰۰۰ توکن شیبا (به ارزش تقریبی ۱،۵۹۶،۴۶۵ دلار) را خریداری کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا