بازی

سریال Wednesday برای فصل دوم تمدید شد [تماشا کنید]

سریال Wednesday برای فصل دوم تمدید شد [تماشا کنید]

نتفلیکس سریال Wednesday را برای فصل ۲ تمدید کرد. اخبار تمدید سریال از طریق یک اعلان ویدیویی اعلام شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید و نوید اتفاقات بیشتری را در فصل بعدی می‌دهد.

فصل اول سریال با ۸ قسمت به کار خود پایان داد و ارتباط‌هایی با اولین فیلم ساخته شده از آن نیز داشت. «مایلز میلار» و «آلفرد گوف» دو شورانر فصل اول اخیرا در مورد تمایل خود برای بازگشت «تیم برتون» به فصل دوم صحبت کرده بودند، هرچند این موضوع به قبل از تمدید رسمی سریال Wednesday مربوط می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

برتون بسیاری از قسمت‌های فصل اول سریال را کارگردانی کرد، اما از حضور در رومانی و حضور در پروسه ساخت آن جلوگیری شد.

میلار در این رابطه گفت:

او در تمام طول مسیر با جلوه‌های بصری درگیر بوده است. ما هر هفته با او صحبت می‌کنیم و این یک همکاری باورنکردنی بوده است. نمی‌توانستیم وضعیت بهتری را متصور شویم. هرگز نمی‌دانید که این چیزها چگونه پیش می‌روند، اما با تیم، از همان ابتدا، همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

Wednesday پس از اولین نمایش خود در اواخر نوامبر، به سرعت برخی از رکوردها را در نتفلیکس شکست. سریال فانتزی نتفلیکس با بازی «جنا اورتگا» در هفته ۲۱ تا ۲۷ نوامبر با ۳۴۱.۲ میلیون ساعت بازدید در صدر جدول ۱۰ عنوان برتر نتفلیکس قرار گرفت. این سریال همچنین در یک هفته با ۳۴۱ میلیون ساعت به پربیننده‌ترین برنامه نتفلیکس تبدیل شد.

در صورتی که فصل اول را تماشا کرده‌اید و حالا منتظر فصل دوم سریال هستید، می‌توانید نقد سریال Wednesday از دیدگاه تیم lastech را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا