بازی

عنوان رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز معرفی شد

عنوان رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز معرفی شد

فروشگاه اپیک گیمز پنج‌شنبه شب همزمان با رایگان کردن دو بازی جدید، عنوانی که هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرند را نیز معرفی کرد.

بازی First Class Trouble از ۱۲ تا ۱۹ ژانویه (۲۲ تا ۲۹ دی) در فروشگاه بازی‌های رایانه‌ای اپیک گیمز رایگان خواهند شد. طبق توضحیات فروشگاه، «فرست کلس ترابل» یک بازی چندنفری است که در آن بازیکنان باید با هم و علیه یکدیگر کار کنند تا از یک فاجعه جان سالم به در ببرند.

هدف اصلی این است که هوش مصنوعی مرگبار یک سفینه فضایی تفریحی لوکس را غیرفعال کنید. برخی از بازیکنان نقش فریبکار را دارند و مخفیانه به عنوان ربات‌های قاتل شبیه انسان بازی می‌کنند که قصد دارند به دیگر بازیکنان خیانت کنند.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

این بازی جایگزین Kerbal Space Program و اکسپنشن مستقل Shadow Tactics Aiko’s Choice خواهد شد که از دیشب تا ۲۲ دی برای دانلود و ثبت در اکانت، در دسترس قرار گرفته‌اند.

فروشگاه اپیک گیمز روزانه یک یا چند بازی را در طول یک دوره ۱۵ روزه کریسمس به کاربران خود هدیه داد. از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Death Stranding
  • Dishonored – Definitive Edition
  • Bloons TD 6
  • Wolfenstein: The New Order
  • Fallout Classic Collection
  • Metro: Last Light Redux
  • Mortal Shell
اپیک گیمز

از طرف دیگر بازی‌های رایگان ماه ژانویه برای اعضای Amazon Prime Gaming روز سه‌شنبه در دسترس قرار گرفت. آن‌ها عبارتند از: The Evil Within 2، Beat Cop، Lawn Mowing Simulator، Chicken Police – Paint it Red، Faraway 2: Jungle Escape و Breathedge.

آمازون همچنین در حال حاضر به اعضای پرایم این شانس را می‌دهد که ۱۰ بازی دیگر از جمله Dishonored 2 را بدون هزینه اضافی به عنوان بخشی از پروموشن تعطیلات دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا