برنامه نويسی

پنجمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی کشوری کدکاپ در راه است.

کدکاپ اولین مسابقه‌‌ برنامه‌نویسی کشور و منطقه است که به صورت همزمان ده‌ها زبان برنامه‌نویسی و تکنولوژی پرکاربرد را در‌بردارد.
این مسابقات به صورت سالانه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و تا به‌حال ۴ دوره از این مسابقات برگزار شده است Quera و مرکز نوآوری شریف برگزارکنندگان مسابقات کدکاپ هستند.

کدکاپ در چهار دوره با شرکت بیش از ۷۰۰۰ نفر از دانشجویان، دانش‌آموزان و برنامه‌نویسان آزاد سرتاسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و برنامه‌نویسان در هر سطحی از دانش فنی و تجربه‌‌ کاری می‌توانند در این سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک‌زدن مهارت‌های برنامه‌نویسی خود و رقابت با سایر برنامه‌نویسان کشور، فرصت کار در بهترین شرکت‌های کشور را پیدا کنند.

تمامی مراحل مسابقات کدکاپ، از ثبت نام تا شرکت در مسابقات و اعلام نتایج در Quera برگزار می‌شود.
مسابقات به صورت آنلاین بوده و کدهای ارسالی شرکت‌کنندگان توسط سامانه‌ی داوری خودکار Quera تصحیح می‌شوند. همچنین در صورتی که کد ارسالی دارای خطایی بود، شرکت‌کنندگان فرصت دارند چندین بار کد خود را تصحیح کرده تا پاسخ درست برسند.

دوره‌ی ۵م مسابقات کدکاپ از 30 آبان تا 28 آذر ۹۹ برگزار می‌شود و تنها شامل مسابقات برخط هست. با توجه به شرایط این روز‌های کشور و برای حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان، مجبور شدیم بخش حضوری کدکاپ را حذف کنیم، اما امیدواریم کدکاپ سال آینده‌ را مانند ۴ دوره‌ی اول همراه با بخش حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار کنیم.

حامی این دوره از مسابقات ویستا سامانه آسا خواهد بود و جوایز این دوره 50 میلیون تومان می‌باشد.
الهام بخش زندگی ما، شرح حال کسانی بوده که استعدادها و توانایی‌های خود را به کار میگیرند تا به موفقیت‌ها و نتایجی تازه چه برای خود و چه برای دیگران و کشور دست یابند..
ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر:
https://codecup.ir/
 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا