بازی

کارگردان بازی Prey: انتخاب این نام به اجبار بتسدا بود

کارگردان بازی Prey: انتخاب این نام به اجبار بتسدا بود

بازی Prey که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد، در ابتدا نام متفاوتی داشت ولی بتسدا استودیو آرکین (Arkane) را مجبور به انتخاب آن کرد.

 نسخه اول Prey یک بازی علمی تخیلی بود که در سال ۲۰۰۶ توسط 2K به بازار عرضه شد و استودیو Human Head Games توسعه دهنده آن بود. یک دنباله از آن نیز توسط Human Head Games در دست ساخت قرار داشت که بتسدا آن را کنسل کرد. سپس این سری در سال ۲۰۱۷ توسط آرکین ریبوت شد و بازخوردهای نسبتا خوبی نیز کسب کرد. 

اکنون رافائل کولانتونیو (Raphaël Colantonio)، کارگردان و موسس آرکین، با حضور در پادکست Game Maker’s Notebook اعلام کرد که در ابتدا قصد نداشت برای این بازی از نام Prey استفاده کند. او از اینکه توانایی ساخت عنوان مورد نظر خود را داشت، سپاسگزار بود ولی استفاده از برند Prey را دوست نداشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

بازی Prey

کولانتونیو اشاره کرد که ریبوت Prey نتوانست طرفداران بازی اصلی را راضی کند و این شرایط باعث جدا شدن او از استودیو شد. رافائل کولانتونیو از توسعه دهندگان بازی اصلی نیز معذرت‌ خواهی کرد و گفت که سرقت آی‌پی آن‌ها کار زشتی بود. شما می‌توانید بخشی از صحبت‌های کارگردان Prey و موسس آرکین را در زیر بخوانید:

بازی ما ربطی به Prey نداشت. کمی جنبه هنری/خلاق وجود دارد که وقتی به یک هنرمند می‌گویید بازی شما Prey نام خواهد داشت، به او توهین می‌شود. شما به آن‌ها می‌گویید که فکر نمی‌کنم باید اینطور باشد. فکر می‌کنم این کار اشتباه است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز


ویجی‌لاگ پلاس: گیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا