رمز ارز

آیا رالی صعودی شیبا از سر گرفته می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشابه بیشتر ارزهای دیجیتال برتر، شیبا اینو (SHIB) نیز در اوایل ماه فوریه شاهد اصلاح جزئی قیمت خود بود. البته، این اصلاح موقتی قیمت برای هولدرهای شیبا مهم بود؛ زیرا فرصت خوبی را برای بازیابی مومنتوم صعودی و ورود معامله‌گران به بازار فراهم کرد. در نتیجه این اصلاح قیمتی، قیمت شیبا به محدوده حمایت ۰٫۰۰۰۰۱۲۲ دلار کاهش یافت. با این حال، پایداری قیمت بالاتر از این حمایت نشان می‌دهد که معامله‌گران در حال خرید در کف هستند.
آیا رالی صعودی شیبا از سر گرفته می‌شود؟پرایس اکشن شیبا در چهار ماه گذشته، یک الگوی «فنجان و دسته» را تشکیل داده است. این الگو با یک بازیابی U شکل که قسمت فنجان است، مشخص می‌شود و به دنبال آن، یک حرکت/ادغام جزئی، بخش دسته را تشکیل می‌دهد.
بنابراین، اصلاح قیمتی مذکور بخشی از این الگوی معکوس صعودی به شمار می‌رود. در طول این پولبک، قیمت شیبا حمایت ۰٫۰۰۰۰۱۲-۰٫۰۰۰۰۱۱۷ دلار را برای بررسی پایداری قیمت در سطوح بالاتر، دوباره آزمایش کرد. پس از آن و با بهبود اخیر بازار کریپتو، قیمت این میم کوین هم از حمایت ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار بازگشت و با یک رشد ۹٫۸ درصدی به سطوح فعلی در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۳۲ دلار رسید.
تحت تأثیر الگوی صعودی مذکور و خرید پایدار، قیمت شیبا می‌تواند ۱۲ درصد دیگر افزایش یابد و مقاومت ۰٫۰۰۰۰۱۵ دلار را به چالش بکشد. به گفته تحلیلگران، یک بریک آوت صعودی از این سطح مقاومتی می‌تواند باعث ایجاد یک رالی صعودی شده و در شرایط ایده‌آل، قیمت شیبا را به ۰٫۰۰۰۰۲۲ دلار برساند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا