بازی

شایعه: Starfield می‎‌تواند در ماه ژوئن منتشر شود

شایعه: Starfield می‎‌تواند در ماه ژوئن منتشر شود

هرچند ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت، به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۳ برای مایکروسافت سال مهمی خواهد بود. Hi-Fi Rush ماه گذشته عرضه شد و در ماه‌های آینده Minecraft Legends و Redfall در دسترس قرار خواهند گرفت و Forza Motorsport نیز قرار است در سال جاری منتشر شود. البته احتمالا بزرگ‌ترین بازی فرست پارتی ایکس باکس که برای امسال برنامه‌ریزی شده، Starfield است، اما این عنوان دقیقا چه زمانی عرضه خواهد شد؟

مایکروسافت و بتسدا اعلام کرده‌اند که این بازی RPG علمی تخیلی قرار است در نیمه اول سال میلادی ۲۰۲۳ منتشر شود و هیچ جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است. اکنون «جز کوردن»، روزنامه‌نگار صنعت گیم، در یکی از قسمت‌های جدید پادکست Xbox Two گفت که براساس شنیده‌هایش، Starfield قرار است در ماه ژوئن عرضه شود. (بازه زمانی خرداد تا تیر)

مطلب پیشنهادی:بهترین مادهای فال اوت ۴ که باید امتحان کنیدتجربه کامل‌ترِ یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی
بهترین مادهای فال اوت ۴ که باید امتحان کنید

او گفت:

من معتقد که استارفیلد در ماه ژوئن عرضه خواهد شد. با وجود اینکه گفته‌ام بازی بعد از ژوئن در دسترس قرار می‌گیرد، آخرین اطلاعاتی که به دست آورده‌ام نشان می‌دهد که تاریخ انتشار آن ژوئن خواهد بود.

استارفیلد

در چند وقت گذشته گزارش دیگری منتشر شده بود که نشان می‌داد زمان عرضه Starfield از نیمه اول سال به تعویق افتاده است، اما همچنان در تابستان عرضه خواهد شد، بنابراین باید دید که تاریخ عرضه نهایی آن چه خواهد بود.

مایکروسافت تایید کرده که یک نمایش اختصاصی برای بازی Starfield در دست ساخت است و بتسدا نیز اخیرا گفته بود که تاریخ انتشار آن به زودیی اعلام خواهد شد. بنابراین در روزها و هفته‌های آینده باید منتظر اعلام اخبار بیشتری باشیم.

مطلب پیشنهادی:دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارددسته گلی که صداپیشه اصلی به آب داد
دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارد


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا