رمز ارز

رقابت تنگاتنگ دو استیبل کوین برتر در بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسبت ارزش بازار استیبل کوین‌های تتر (USDT) و یو اس دی کوین (USDC) به کمترین سطح خود رسیده است. این نزدیک‌ترین جایگاه از نظر ارزش بازار استیبل کوین‌ها می‌باشد که استیبل کوین صادرشده توسط سیرکل برای به چالش کشیدن برتری استیبل کوین تتر در آن قرار گرفته است.
لازم به ذکر است، ارزش بازار یو اس دی کوین رشد ۸.۲۷ درصدی از ماه می داشته و به بالاترین سطح خود یعنی ۵۵.۹ میلیارد دلار در ۲ جولای رسیده است. از طرف دیگر، تتر بیش از ۱۹ درصد کاهش را در ارزش بازار خود متحمل شده و در حال حاضر، ارزش کلی بازار آن حدود ۶۶.۱۴ میلیارد دلار است.
نسبت ارزش بازار تتر به یو اس دی کوین در آگوست ۲۰۲۰ بالاتر از ۹ بود، اما در ماه جولای به ۱.۲۰ کاهش یافت که پایین‌ترین رقم ثبت‌شده برای آن است. با نرخ فعلی و با فاصله کمتر از ۱۰ میلیارد دلاری، یو اس دی کوین به آسانی می‌تواند در چند ماه آینده از تتر پیشی بگیرد.
یکی از علت‌های کاهش ارزش بازار تتر این است که سرمایه‌گذاران کریپتو از زمان فروپاشی پروژه ۴۰ میلیارد دلاری استیبل کوین الگوریتمی ترا (Terra) در ماه می، بسیار محتاط شده‌اند و از سرنوشتی مشابه برا تتر واهمه دارند. این ترس در درجه اول به دلیل برآوردهایی است که ادعا می‌کند توکن‌های تتر به طور ۱۰۰ درصد توسط پول نقد و سایر دارایی‌های سنتی، آن‌طور که ادعا می‌شود، پشتیبانی نمی‌شوند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا