بازی

آرون تیلور جانسون احتمالا جیمز باند بعدی سینما باشد

آرون تیلور جانسون احتمالا جیمز باند بعدی سینما باشد

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان پیرامون انتخاب بازیگر جدید نقش جیمز باند، اکنون به نظر می‌رسد که گویا آرون تیلور جانسون، بازیگر انگلیسی فیلم Bullet Train ملاقاتی با باربارا براکلی، تهیه‌کننده سری جیمز باند داشته که به خوبی پیش رفته و او احتمالا جیمز باند بعدی سینما باشد. گویا طی این ملاقات، تست‌های روی صحنه از تیلور جانسون گرفته شده و وی به خوبی از پس آن‌ها برآمده است.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

با وجود اینکه قبلا چندین بار اعلام شده بود تهیه‌کنندگان به دنبال یک بازیگر جوان برای ایفای نقش این شخصیت محبوب هستند، اما مایکل ویلسون، یکی دیگر از تهیه‌کنندگان فرانچایز جیمز باند اخیرا بیان کرده بود که دیگر به دنبال گزینه‌های جوان نیستند و جیمز باند جدید باید نزدیک ۳۰ سال داشته باشد. او در این باره گفته بود:

 به یاد داشته باشید، باند یک کهنه سرباز است و جنگ را تجربه کرده. کارکشته و باتجربه است. او فردی است که به اصطلاح جنگ‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و احتمالا در SAS یا چیزی شبیه به آن بوده است. یک بچه دبیرستانی نیست که بتوانید آن را بیاورید و کار را از ابتدا آغاز کنید. به همین دلیل است که یک شخص سی و چند ساله، مناسب این شخصیت خواهد بود.

جیمز باند

تیلور جانسون ۳۲ ساله اکنون بیش از دو دهه است که حرفه بازیگری را دنبال می‌کند که نقش‌های برجسته‌ای در فیلم‌های Nowhere Boy و Kick-Ass داشته است. او همچنین در فیلم Bullet Train که در ماه آگوست ۲۰۲۲ اکران شد، نقش Tangerine برعهده داشت و علاوه بر آن در فیلم Kraven the Hunter مارول ظاهر شده که نقش یکی از دشمنان اصلی مرد عنکبوتی را بازی می‌کند.

باربارا براکلی پیش از این گفته بود هرکسی که برای ایفای نقش جیمز باند انتخاب می‌شود باید ۱۰ تا ۱۲ سال به این نقش متعهد باشد و هرکسی مایل به انجام این کار نیست. بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا آرون تیلور جانسون انتخاب نهایی تهیه‌کنندگان است و یا باید به سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا