رمز ارز

دستاورد جدید کاردانو در سال جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، فعالیت در شبکه کاردانو اخیراً به میزان قابل‌‌توجهی افزایش یافته و در پاسخ به آن، قیمت رمزارز بومی این شبکه، ADA نیز افزایش پیدا کرده است.
به گزارش پلتفرم DeFiLlama، پنج پروتکل دیفای برتر مستقر در کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش فعالیت‌های خود بوده‌اند. طبق گزارش‌ها، Minswap، یک صرافی غیرمتمرکز مستقر در کادانو، شاهد افزایش ۲٫۵۳ درصدی TVL (ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده) خود در روز گذشته بوده است. همچنین، این رقم برای پلتفرم‌های Indigo، WingRiders و MuseliSwap نیز بیش از ۵ درصد در روز افزایش یافته است. علاوه بر این، پروتکل وام‌دهی Meld نیز شاهد افزایش ۲۰ درصدی TVL خود در هفته گذشته بوده است.
در تاریخ ۳ ژانویه، تیم Meld اعلام کرد که در شبکه کاردانو باقی می‌ماند، اما در تلاش برای تبدیل شدن به یک پلتفرم چند زنجیره‌ای، یک زیرشبکه هم در شبکه اولانچ ایجاد خواهد کرد. این پروتکل اخیرا مجوز موسسه پول الکترونیکی (EMI) را هم دریافت کرده که به آن اجازه می‌دهد در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت کند.
علاوه بر این، بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) مستقر در شبکه کاردانو به تازگی به نقطه عطف ۱۶ میلیون تراکنش دست یافته‌اند. همچنین، تعداد حساب‌های منحصربه‌فرد در همه DAppها نیز به ۲۵۵٫۲ هزار افزایش پیدا کرده است.
انتظار می‌رود که رشد بخش دیفای در شبکه کاردانو، تأثیر مثبتی بر قیمت ارز دیجیتال آن داشته باشد. در زمان نگارش این خبر، کاردانو در محدوده قیمتی ۰٫۲۶۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به ۶ درصد رشد دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا