بازی

تاریخ عرضه رسمی ریمیک System Shock بالاخره اعلام شد

تاریخ عرضه رسمی ریمیک System Shock بالاخره اعلام شد

استودیو Nightdive بالاخره تایید کرد که ریمیک بازی System Shock برای عرضه در ماه مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱-فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

این بازسازی با سرمایه‌گذاری جمعی از سال ۲۰۱۶ در حال توسعه است و استودیو نایت‌دایو که تبحر خاصی در ساخت ریمیک دارد، قبلا وعده داده بود که این بازی را در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ منتشر کند.

توسعه‌دهنده با نوشتن یک به‌روزرسانی جدید در Kickstarter، اصرار داشت که شرایط این بار متفاوت است، زیرا به نظر می‌رسد آنچه را که «آخرین گام‌های مهم» نامیدند، برای انتشار نسخه نهایی System Shock برداشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

همانطور که برخی از شما قبلاً اشاره کرده‌اید، این اولین بار نیست که ما بازه آزمایشی لانچ بازی را اعلام می‌کنیم، اما در چند سال گذشته چیزهای زیادی تغییر کرده است.

گستره و مقیاس پروژه به طرز چشمگیری تکامل یافته و با پیوستن Prime Matter به پروژه، توانستیم روی بهبود کیفیت کاری، رفع اشکالات و پشتیبانی محلی‌سازی تمرکز کنیم – آخرین گام‌های مهم برای انتشار اثری که همه ما فوق‌العاده بهش افتخار می‌کنیم.

این موضوع همچنین به ما فرصت داد تا به گذشته برگردیم و جنبه‌های مختلف بازی را که نیاز به درخشش بیشتری داشتند، بررسی کنیم.

این به‌روزرسانی همچنین نگاهی به برخی از جلوه‌های بصری جدید و انواع دشمنان برای نسخه نهایی System Shock را ارائه می‌دهد.

استیون کیک، مدیر عامل Nightdive در گفتگو با VGC در گیمزکام ادعا کرد که حقوق بازی سوم که در ابتدا به Otherside اعطا شده بود، متعاقباً به شرکت چینی فروخته شده است. او گفت اکنون به تنسنت بستگی دارد که آیا بازی سومی ساخته شود یا خیر.

کیک گفت قطعاً برنامه‌های دیگری برای System Shock نیز وجود دارد، مانند «بازسازی قسمت دوم یا برخی چیزهای رسانه‌ای» مانند یک سری لایو اکشن که توسط گرگ روسو نوشته می‌شود و در نهایت از پلتفرم استریم Binge پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن


داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا