رمز ارز

پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) در انتهای ماه ژانویه ۲۰۲۳

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برای پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP)، ارز دیجیتالی که در کانون درگیری‌های قانونی قرار دارد، بهتر است به شاخص‌ها و ابزارهای تخمین قیمت مراجعه کنیم؛ زیرا اختلافات قانونی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) وارد سومین سال خود شده و هنوز مشکلات قانونی، سد راه حرکت عادی این ارز دیجیتال هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به گزارش سایت فاین‌بولد، الگورتیم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت این ارز در انتهای ماه ژانویه 2023، حدود 0.339 دلار خواهد بود، یعنی با کاهش حدود 2.5 درصدی رو به رو خواهد شد. این پیش‌بینی قیمت با استفاده از ابزارها و اندیکاتورهای زیر به دست آمده است:

شاخص قدرت نسبی (RSI)، باندهای بولینگر (BB)، میانگین‌های متحرک (MA)، واگرایی-همگرایی میانگین متحرک (MACD) و موارد دیگر.

پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) در انتهای ماه ژانویه 2023

نکته قابل‌توجه این است که در سال 2022، نهنگ‌ها و کوسه‌های ارز دیجیتال ریپل (XRP) از اصلاح قیمتی آن کمال استفاده را کردند و توکن‌های زیادی از این رمزارز را جمع‌آوری کردند، به طوری که تعداد آدرس‌های کیف پول دارنده ارز ریپل، رکورد شکست.

رمزارز ریپل اکنون با قیمت 0.3472 دلار معامله می‌شود که رشد 1.5 درصدی در 24 ساعت گذشته داشته است. اما به طور کلی در هفته گذشته، 6.2 درصد کاهش قیمت داشته و ادامه روند نزولی برای آن محتمل است.

پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) در انتهای ماه ژانویه 2023

یک تحلیل‌گر و کارشناس معاملات کریپتو، اظهار داشت که قیمت 0.37 دلار، یک سد محکم مقاومتی برای ریپل است و معتقد است که برای شکستن این سطح و شروع حرکت صعودی این ارز دیجیتال، باید بار دیگر سطح قیمتی 0.33 دلار دیده شود.

 

پیش‌بینی قیمت ریپل (XRP) در انتهای ماه ژانویه 2023

شاخص‌های تکنیکالی پلتفرم تریدینگ ویو(TradingView) نیز در تایم فریم 1 روزه، نزولی بودن قیمت ریپل را نمایش می‌دهند.

در حالی که هنوز هیچ نتیجه‌ای در آخرین وضعیت دادگاه ریپل و SEC مشخص نشده، تمام امیدها به این است که پرونده به نفع شرکت ریپل حل شود تا سرمایه‌گزاران این رمزارز، نسبت به آینده روشن آن خوش‌بین‌تر باشند. به هر حال، اکنون فقط می‌توان روند حل و فصل پرونده ریپل را دنبال کرد و از ابزارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تعیین آینده قیمت این ارز دیجیتال کمک گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا