رمز ارز

ظهور رقیبی جدید برای شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی که باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL) در سال نوی میلادی شده، ظهور رقیبی جدید برای شیبا اینو (SHIB) در این بلاکچین است که در روزهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
قیمت SOL روز گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش یافت که در ابتدا به نظر می‌رسید بدون هیچ دلیل مشخصی اتفاق افتاده است. برخی نیز این رشد قیمتی را به افزایش جذابیت بلاکچین سولانا برای توسعه‌دهندگان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نسبت دادند. با این حال، به نظر می‌رسد که دلیل اصلی صعود قیمت سولانا، یک میم کوین جدید بود که توجه بسیاری را به خود و اکوسیستم سولانا جلب کرد.
این ارز دیجیتال جدید که BONK نام دارد، یک میم کوین جدید با تم سگ است و احتمالاً اولین میم کوین بر بستر سولانا است که چنین سروصدایی ایجاد کرده است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات BONK بیش از ۶،۵۰۰ درصد و قیمت آن بیش از ۱۲۵ درصد رشد داشته است. در همین حال، برخی از بازارهای مستقر در بلاکچین سولانا اعلام کرده‌اند که این رمزارز جدید را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرند.
با وجود هیاهوی پیرامون رمزارزهای مبتنی بر میم مانند BONK و رشد دو و حتی سه رقمی قیمت آنها، لازم به یادآوری است که سرمایه‌گذاری در چنین دارایی‌هایی، با خطرات بسیاری همراه است. برای مثال، قیمت این رمزارزها ممکن است به همان سرعتی که افزایش یافته بود، سقوط کند یا بدتر از آن، احتمال به دام افتادن در یک کلاهبرداری هانی پات (honeypot) همیشه وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا