بازی

آگهی شغلی SEGA به توسعه نسخه جدید ماریو و سونیک در بازی‌های المپیک اشاره دارد

آگهی شغلی SEGA به توسعه نسخه جدید ماریو و سونیک در بازی‌های المپیک اشاره دارد

براساس آگهی شغلی جدید به نظر می‌رسد شرکت SEGA به عنوان توسعه دهنده و ناشر، درحال ساخت نسخه جدیدی از عنوان ماریو و سونیک در بازی‌های المپیک (Mario & Sonic at the Olympic Games) باشد.

مطلب پیشنهادی:اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفتمنتظر تریلر رسمی باشید
اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفت

طبق این آگهی شغلی، SEGA به دنبال یک برنامه نویس کلاینت (Client Programmer) است تا روی دو پروژه متفاوت که یکی از آن‌ها مربوط به جهان سونیک بوده و دیگری مربوط به بازی‌های المپیک، کار کند.

در این آگهی وظایف شخص به این ترتیب است که فرد استخدام شده موظف است تا روی توسعه آثار مختلف با استفاده از موتور بازی‌سازی مخصوص استودیو، درکنار آنریل انجین و یونیتی فعالیت کند. همچنین بسته به نیازمندی پروژه، بدون توجه به موقعیت، این شخص موظف به همکاری با حوزه‌های مختلف است. علاوه‌بر موارد فوق، افرادی که سابقه مدیریت داشته باشند کار خود را در مقام‌های بالاتر آغاز می‌کنند تا درنهایت پس از درک شیوه کار، به مدیر پروژه تبدیل شوند.

این فرد باید حداقل ۳ سال سابقه کار و تجربه ساخت بازی‌های باکیفیت برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان یا کنسول‌های جدیدتر، نینتندو سوییچ و پی سی را داشته باشد. نکته مهم درباره این آگهی شغلی، لینک به وب سایت‌های مرتبط به سونیک و Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Game است.

بازی Mario & Sonic at the Olympic Games در ۱ نوامبر ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ منتشر شد و با بیش از ۳۰ رویداد مختلف المپیک، مهارت بازیکنان را به چالش می‌کشید.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا