بازی

شایعه: ریمیک بازی Persona 3 در دست ساخت است

شایعه: ریمیک بازی Persona 3 در دست ساخت است

Persona 5 Royal اخیراً برای چندین پلتفرم بازی عرضه شد و Persona 3 Portable و Persona 4 Golden نیز به زودی همان راه را ادامه خواهند داد، اما به نظر می‌رسد شرکت Atlus چیزهای بیشتری برای این سری محبوب نقش‌آفرینی که هنوز به طور رسمی اعلام نشده، در دست تولید داشته باشد.

در انجمن ResetEra، کاربر لیکر lolilolailo ادعا کرده که نسخه ریمیک Persona 3 علاوه بر نسخه پرتبیل که در بالا ذکر شد، در استودیو در حال توسعه است. این افشاکننده در گذشته به‌طور دقیق بازی‌های Atlus، از جمله پورت‌های P4G و P3P را فاش کرده بود.

طبق گفته او، نسخه بازسازی شده Persona 3 هم از نظر گرافیک و هم از نظر ویژگی‌های کیفیت زندگی (quality-of-life) مشابه قسمت پنجم خواهد بود و به نظر می‌رسد تغییراتی در محتوای بازی ایجاد خواهد کرد که شاید بسیاری از طرفداران از آن راضی نباشند. احتمالاً این تغییرات به محتوای حذف شده از Persona 3 FES اشاره دارد.

Persona

در گذشته، کاربر lolilolailo همچنین گفته بود که ریمیک قسمت سوم پرسونا دارای یک گزینه زیرنویس نیز خواهد بود و حرف “R” در عنوان P3R در واقع مخفف چیزی است که هنوز مشخص نیست.

اخیراً شرکت Atlus اعلام کرده که چندین اعلامیه جدید برای سال میلادی ۲۰۲۳ در نظر گرفته است، اما اینکه آیا بازسازی Persona 3 در نهایت یکی از آن‌ها خواهد بود یا خیر، باید منتظر ماند و دید.

طرفداران مطمئناً از تمایل خود برای دیدن نسخه بازسازی شده قسمت سوم ابراز علاقه کرده بودند، البته بسیاری از آن‌ها نیز حدس می‌زنند با این وضع تا عرضه Persona 6 فاصله زیادی خواهیم داشت.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا