بازی

صداپیشه گرالت: درک نمی‌کنم چرا داستان سریال Witcher از کتاب‌ها جدا شد

صداپیشه گرالت: درک نمی‌کنم چرا داستان سریال Witcher از کتاب‌ها جدا شد

تاکنون دو فصل از Witcher پخش شده و این سریال کم کم فاصله خود با کتاب‌های ویچر زیاد کرد که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته است. 

چندی پیش هنری کویل اعلام کرد که پس از فصل ۳، دیگر نقش گرالت را برعهده نخواهد داشت. اکنون داگ کاکل (Doug Cockle)، صداپیشه گرالت در بازی‌های ویچر، به این موضوع واکنش نشان داده است. کاکل ابتدا اعلام کرد که جدایی هنری کویل به عنوان یک طرفدار بزرگ این سری اگر به خاطر بی اعتنایی به داستان اصلی باشد، کامل قابل درک است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

داگ کاکل نمی‌داند که چرا نویسنده‌های سریال تصمیم گرفته‌اند که از داستان کتاب‌ها و بازی‌های ویچر دوری کنند. خوب یا بد بودن این تصمیم هنوز مشخص نیست ولی کاکل اصلا آن را درک نمی‌کند. او همچنین به لیام همسورث نیز اشاره کرد که باید جای هنری کویل را پر کند و باور دارد که کار بسیار سختی برای انجام دادن دارد.

سریال Witcher

بو دمیو (Beau DeMayo) نویسنده سابق این سریال چندی پیش اعلام کرده بود که تعدادی از نویسندگان ویچر به کتاب‌های علاقه‌ای نداشته، حتی برخی از آن‌ها از کتاب‌ها و بازی‌ها متنفر بوده و آن‌ها را مسخره می‌کردند. شوارنر مجموعه اما چندی پیش اعلام کرده بود که خروج هنری کویل را اتفاقی مثبت می‌داند و این موضوع انرژی تازه‌ای را وارد کار می‌کند.

فصل سوم Witcher در تابستان سال آینده پخش خواهد شد و با توجه به عملکرد بسیار ضعیف اسپین‌آف آن، آینده سریال ممکن است در خطر باشد.

مطلب پیشنهادی:با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!داستان‌هایی فراموش‌نشدنی برای تمام دوران
با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!


بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا