بازی

رئیس ناتی داگ شایعات The Last of Us Part 3 را تکذیب کرد

رئیس ناتی داگ شایعات The Last of Us Part 3 را تکذیب کرد

نیل دراکمن (Neil Druckmann)، رئیس و کارگردان استودیو ناتی داگ (Naughty Dog)، جدیدترین شایعه مربوط به توسعه The Last of Us Part 3 را تکذیب کرد.

کمتر از یک ماه پیش، افشاگری با نام کاربری ViewerAnon که حضور اشلی جانسون به عنوان مادر الی در سریال این بازی را لو داده بود، خبر از توسعه قسمت سوم لست آو آس نیز داده بود.

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟
چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

اکنون دراکمن طی پست جدیدی در حساب کاربری توییتر خود ضمن تبریک سال نوی میلادی به طرفداران هشدار داده تا فریب صحبت‌های اینسایدرها را نخورند. در ادامه می‌توانید متن کامل توییت نیل دراکمن را مطالعه کنید:

سال نو مبارک رفقا! مثل همیشه از حمایتتون سپاسگذارم. چیزای خفن زیادی براتون آماده کردیم که مشتاقم بهتون نشون بدم. پ.ن: لطفا مراقب اطلاعات به اصطلاح اینسایدرها هم باشید. خیلیاشون اشتباهن.

گفتنی است درحالی که به نظر می‌رسد دراکمن شایعات اخیر را تکذیب کرده، اما درعین حال وجود The Last of Us Part 3 را نیز با اشاره به این نکته که «خیلی از اطلاعات غلط هستند»، تکذیب نکرده است و همین مورد می‌تواند نشان از واقعیت داشتن توسعه بازی داشته باشد.

در هرصورت، ۲۰۲۳ برای فرنچایز لست آو آس سال بزرگی است؛ چرا که در ابتدا با سریال آن و در ادامه نیز نسخه پی سی بازسازی The Last of Us Part 1 منتشر می‌شود. همچنین طبق شایعات انتظار می‌رود تا پاییز امسال بازی چندنفره موسوم به The Last of Us Factions نیز منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا