عمومی

ياری وی؛ پلتفرم روانشناسی برای ايرانيان خارج از ايران

وقتی در کشوری به جز کشور خودتان زندگی می‌کنید، علاوه‌بر چالش‌هایی مثل درس خواندن و کار کردن با مشکلاتی مثل دل‌تنگی، دوست‌یابی، مدیریت احساسات و هزینه‌ها، ازدواج و رابطه جنسی، مدیریت خانواده و تربیت فرزندان در محیطی بیگانه هم روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکلات به مشاور و روانشناس نیاز دارید. اگر تا الان به دلیل هزینه‌های زیاد مشاوره در خارج از کشور و هم‌زبان نبودن روانشناس، سراغ حل این مسائل نرفته‌اید، یاری وی اینجا است تا به شما کمک کند.

چرا به مشاور هم‌زبان و ایرانی احتیاج دارید؟

گرچه پلتفرم‌های مشاوره روان‌شناسی به زبان انگلیسی مثل سایت Better help برای کمک به تمام ملیت‌ها طراحی شده‌اند؛ ولی بسیاری از ایرانی‌های ساکن در کشورهای مختلف دوست دارند با زبان مادری خودشان با روانشناس صحبت کنند.

به‌علاوه، خبره‌ترین روانشناس‌های خارجی هم با مشکلات و فرهنگ ایرانی‌ها آشنا نیست و درکی از شرایط ایرانی‌ها ندارد. یاری وی بهترین و متخصص‌ترین روانشناس ها را گرد هم آورده است تا به شما در این مسائل کمک کند. با استفاده از خدمات یاری وی می‌توانید در هر زمان و مکانی که هستید با یک روان شناس متخصص و هم‌زبان گفت‌وگو کنید.

حوزه‌های مشاوره در پلتفرم یاری وی

یاری وی دسته‌بندی متنوعی دارد و شما می‌توانید با توجه به نیازتان روانشناس های متخصص را پیدا کنید و به صورت آنلاین وقت بگیرید. مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره افسردگی، استرس و اضطراب، رابطه دوستی و مشاوره عاطفی، کنترل خشم، کودک و نوجوان، مشاوره اعتماد به نفس، ترک اعتیاد و مشاوره خانواده حوزه‌های مختلف در پلتفرم یاری وی هستند.

مشاوره ازدواج با یاری وی

ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های زندگی است و اجرای این تصمیم در خارج از کشور چالش‌های زیادی دارد. شما باید راجع به رابطۀ پیش از ازدواج، مسائل جنسی، امور مالی، کنترل احساسات، حل اختلاف‌ها، مهارت‌های ارتباطی و فرزندآوری فکر کرده و اطلاعات کسب کنید.

این دغدغه‌ها در جلسه‌های مشاوره پیش از ازدواج یاری وی مطرح می‌شوند. شما می‌توانید با خیال راحت راجع به هر یک از این موضوع‌ها با مشاور صحبت کنید. علاوه‌براین‌ها، خانواده‌ درمانگر و زوج درمانگرها هم می‌توانند در مورد مشکلات ازدواج و زندگی زناشویی به شما کمک کنند.

مشاوره رابطه دوستی و عاطفی با روان‌شناس‌های یاری وی

یاری وی

احتمالاً قبل از اینکه به مرحلۀ ازدواج برسید، مدتی در رابطه دوستی و عاطفی هستید. برای مدیریت این رابطه به مشاوره احتیاج دارید. بعضی از روابط سالم نیستند و به شما آسیب می‌زنند.

همچنین برای لذت‌بردن از یک رابطۀ عاطفی موفق باید سواد عاطفی و مهارت‌های ارتباطی را هم بلد باشید. در جلسه‌های مشاوره با بهترین روانشناس های ایرانی می‌توانید راجع به همه دغدغه‌ها و چالش‌های یک رابطه عاطفی صحبت کنید.

مشاوره افسردگی در جلسه‌های مشاوره یاری وی

افسردگی یکی از مشکلات جدی انسان عصر حاضر است و این مسئله بعد از شیوع کرونا هم پررنگ‌تر شده است. از طرف دیگر، مهاجرت به یک کشور دیگر و دست‌ و پنجه‌ نرم‌کردن با چالش‌هایی از قبیل کسب درآمد، ارتباط با آدم‌های غیرهم‌زبان، پیداکردن دوست هم‌زبان و غیرهم‌زبان، درس‌خواندن، پیدا کردن خانه و هزینه‌های زندگی ممکن است باعث اضطراب و افسردگی شما شوند.

فراموش نکنید که زندگی بدون نگرانی و اضطراب حق شما است. با کمک مشاورهای متخصص یاری وی در حوزه افسردگی می‌توانید علائم فیزیکی اضطراب را بشناسید و اختلال افسردگی را درمان کنید.

مشاوره کودک و نوجوان

یاری وی

یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های مهاجر رفتار مناسب با فرزندان و تربیت آنهاست. بسیاری از پدر و مادرهای ایرانی با مشکلات روانی کودکان آشنا نیستند و نمیتوانند به‌طور موثری با آن‌ها برخورد کنند.

مشاورهای کودک یاری وی به شما کمک می‌کنند که اختلال‌های اضطراب، پرش از خواب، اختلال توجه، نداشتن تمرکز و کم‌رویی و گوشه‌گیری را تشخیص دهید و برای درمان آن اقدام کنید. همچنین، در زمینۀ مشاورۀ نوجوان، بلوغ جسمی، فکری و جنسی او هم می‌توانید روی کمک یاری وی حساب کنید.

مزایای پلتفرم یاری وی

پلتفرم یاری وی فقط مجموعه‌ای از روان‌شناس‌های متخصص نیست و در هر زمان و مکانی به شما در حل مشکلات و اختلال‌های ذهنی و روانی کمک می‌کند. با استفاده از خدمات یاری وی می‌توانید در هر کشوری که زندگی می‌کنید، با روانشناس منتخب‌تان تماس بگیرید و صحبت کنید.

انتخاب نوع جلسه مشاوره

اگر دوست ندارید تصویر و صدای خودتان را به مشاور نشان دهید و ناشناس بمانید، می‌توانید از امکان چت متنی استفاده کنید. نوع جلسه مشاوره به انتخاب شما است و هیچ اصراری به برقراری تماس تلفنی یا تماس تصویری نیست. علاوه‌بر چت متنی، امکان برگزاری جلسه مشاوره به صورت تلفنی و ویس چت هم هست.

مطالعه مطالب به روز روان‌شناسی

تیم یاری وی برای اینکه بتواند به بهترین نحو به شما کمک کند، از به‌روزترین مطالب روان‌شناسی کمک می‌گیرد. شما می‌توانید قبل از رزرو وقت مشاوره از روانشناس، این مطالب را مطالعه کرده و از راهکارهای پیشنهادی استفاده کنید. مطالعۀ مجلۀ روانشناسی یاری وی به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل درباره مشکلتان تصمیم بگیرید.

ارائه خدمات مشاوره با قیمت مناسب

تیم یاری وی شرایط زندگی در خارج از کشور را در نظر گرفته است و قیمت‌های معقولی برای جلسه‌های مشاوره دارد. علاوه‌براین‌ها، پکیج‌های تخفیف‌دار هم از دیگر امکانات پلتفرم یاری وی هستند. شما می‌توانید از تخفیف‌های ۵، ۱۰ و ۲۰ دلاری استفاده کنید.

چگونه از مشاورهای یاری وی وقت بگیرید؟

بعد از ثبت‌نام در سایت یاری وی ( https://yariway.com/) باید اطلاعاتتان را تکمیل کنید. تمام جلسه‌های مشاوره در پلتفرم یاری وی ثبت می‌شوند. می‌توانید آرشیو جلسه‌ها و اطلاعات پرداخت جلسه‌ها را در پروفایلتان ببینید.

برای پرداخت هزینه‌های روانشناسی، پرداخت ارزی امن با پی پال دراختیار شما قرار داده شده است و می‌توانید در هر جایی که هستید از خدمات مشاوره استفاده کنید. نوع ارتباط با مشاور را خودتان انتخاب می‌کنید. جلسه مشاوره شما می‌تواند چت و ویس، تماس تلفنی و تماس تصویری باشد. هزینه هر کدام از این جلسه‌ها به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شوند.

در آخر اینکه

حل اختلال‌های روانی و ذهنی، دریافت مشاوره دربارۀ مشکلات و دغدغه‌های زندگی چیزی نیست که از آن فرار کنید. انسان‌ها در هر مرحله از زندگی به مشاور و روانشناس احتیاج دارند و این نیاز در مهاجرت بیشتر خودش را نشان می‌دهد. با پلتفرم مشاوره روانشناسی یاری وی برای ایرانیان خارج از ایران، می‌توانید با مشاور هم‌زبان و هم‌وطن خودتان صحبت کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا