رمز ارز

پیش‌بینی ۳ سناریوی صعودی برای شیبا در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عملکرد قیمتی شیبا اینو (SHIB) در سال ۲۰۲۲ طوری نبود که بخواهید به‌عنوان یک سرمایه‌گذار روی آن حساب باز کنید. با این حال، سه سناریوی صعودی پیش‌بینی‌شده برای سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران شیبا هنوز هم می‌توانند نسبت به آینده این میم کوین محبوب امیدوار باشند.
۱. ترکیب سالم هولدرها: یکی از بزرگترین مشکلات شیبا، تعداد زیاد معامله‌گران سفته‌باز بود که در هر دوره بازیابی قیمت، با فروش خود ارزش این رمزارز را پایین می‌آوردند. با این حال، در طول یک سال گذشته، اکثر هولدرهای کوتاه‌مدت شبکه را ترک کرده و تنها سرمایه‌گذاران متعهد برای هولد کردن این رمزارز باقی مانده‌اند. این موضوع ممکن است در سال ۲۰۲۳ یک عامل تعیین‌کننده برای قیمت شیبا باشد.
۲. سرمایه‌های ورودی جدید: پس از ورشکستگی صرافی FTX، سقوط اکوسیستم ترا و سایر اتفاقات ناگواری که در صنعت کریپتو رخ داد، سرمایه‌گذاران سازمانی به دلیل فقدان مقررات و آینده نامشخص این دارایی‌ها، بازار ارزهای دیجیتال را ترک کردند. با این حال، این وضعیت ممکن است در سال جدید تغییر کند؛ زیرا تنظیم‌کننده‌های امور مالی فعالانه روی دستورالعمل‌های جدیدی برای صنعت کریپتو کار می‌کنند. با ورود موج جدیدی از سرمایه سازمانی، شیبا هم می‌تواند به رالی بازار بپیوندد.
۳. رسیدن به اشباع فروش (Oversold): شیبا یکی از دارایی‌هایی بود که اخیرا فعالانه در بازار فروخته می‌شد. البته با نگاهی به گذشته، این یک تصمیم عاقلانه بود که روی افت قیمت این توکن شرط‌بندی کنیم (معاملات شورت). با این حال، به محض افزایش حجم خرید (که می‌تواند باعث شورت اسکوئیز و رالی بهبود بعدی شود)، ممکن است اثر معکوس آن اقدامات را مشاهده کنیم.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا