بازی

توسعه ریمیک Resident Evil 4 به مراحل پایانی خود رسیده است

توسعه ریمیک Resident Evil 4 به مراحل پایانی خود رسیده است

در سال ۲۰۲۳ قرار است بازی‌های امیدوارکننده زیادی منتشر شوند و ماه‌های ابتدایی سال جدید به تعدادی از این بازی‌ها تعلق دارد. یکی از آنها، ریمیک موردانتظار کپکام از رزیدنت ایول ۴ (Resident Evil 4) است که با زمان انتشار آن فاصله چندان زیادی نداریم و اکنون قبل از عرضه در ماه مارس، توضیحات مختصری درباره توسعه آن اعلام شده است.

یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده بازی رزیدنت ایول ۴، در پیامی به مناسب سال نوی میلادی که از طریق Famitsu به اشتراک گذاشته شد، گفت که کپکام در روند توسعه این پروژه به مرحله نهایی رسیده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

هیرابیاشی نوشت:

ما سخت تلاش می‌کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد Resident Evil 4 در اختیار شما قرار دهیم، در حالی که برای انتشار در ۲۴ مارس آماده می‌شویم. بازی همچنین در مرحله نهایی خود است تا تیم با یکدیگر متحد شده و کمی بهتر شود. لطفا فقط کمی بیشتر صبر کنید.

Resident Evil 4

هنوز مشخص نیست که چه زمانی اطلاعات بیشتری درباره این بازی منتشر خواهد شد، اما با توجه به اینکه کمتر از سه ماه دیگر به عرضه آن باقی مانده، می‌توان گفت که طرفداران زمان زیادی را نباید منتظر بمانند. همچنین این احتمال وجود دارد که کپکام مدتی قبل از انتشار رسمی بازی، نسخه دمو آن را در دسترس بازیکنان قرار دهد، کاری که این شرکت برای تمام بازی‌های قبلی Resident Evil در سال‌های اخیر انجام داده است.

ریمیک رزیدنت ایول ۴ در ۲۴ مارس برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. مشخصات موردنیاز این عنوان چند ماه قبل اعلام شده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا