تکنولوژی

پایداری شبکۀ ایرانسل در حوالی «سرجنگل» با وجود وقوع زلزله

در پی وقوع زلزلۀ ۵.۵ ریشتری حوالی «سرجنگل» در استان‌‌ سیستان و بلوچستان، ایرانسل خبر داده که شبکه این اپراتور کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این اپراتور با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد.

ایرانسل همچنین در پی وقوع این زلزله اعلام کرده، آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.

امروز دوشنبه، ۲ خردادماه ۱۴۰۱، در ساعت‌ ۱۲ و ۶ دقیقه، زمین‌لرزه‌‌ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق‌ ۱۶ کیلومتری زمین، در حوالی «سرجنگل» در استان‌‌ سیستان و بلوچستان، احساس شده است.

ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

ایرانسل همواره در طول رخ دادن چنین حوادثی در تلاش بوده تا بهترین امکانات را برای کاربران خود فراهم کند و در دسترسی به شبکه ایرانسل اختلالی ایجاد نشود.

از همین‌رو این اپراتور همواره اعلام کرده با رصد 100 درصدی شبکه به صورت 24 ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد.

این زمین‌لرزه ساعت ۱۲:۰۶ ظهر روز دوشنبه دوم خرداد در حوالی سرجنگل و در عمق ۱۶ کیلومتری زمین رخ داده است. طول جغرافیایی محل وقوع زمین لرزه ۵۹.۹۹ درجه و عرض جغرافیایی آن ۲۸.۹۲ درجه اعلام شده است.

بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، کانون در ۳۷ کیلومتری سرجنگل (سیستان و بلوچستان)، ۷۸ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل (سیستان و بلوچستان) و ۸۶ کیلومتری نوک آباد (سیستان و بلوچستان) قرار دارد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا