بازی

نقشه جدید Call of Duty Warzone 2 زودتر از انتظارات عرضه می‌شود

نقشه جدید Call of Duty Warzone 2 زودتر از انتظارات عرضه می‌شود

احتمال زیاد نقشه Resurgence بازی Call of Duty Warzone 2 به زودی عرضه شود و این امر بازیکنان این عنوان محبوب را با افزایش چشمگیری روبه‌رو خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل دهم سال ۲۰۲۲معرفی ۱۳ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل دهم سال ۲۰۲۲

اکنون مدتی از عرضه وارزون ۲ می‌گذرد و با داشتن میزان بازیکنان بالا، به یکی از شوترهای محبوب این روزها تبدیل شده است، اما این بازی تعداد زیادی از طرفداران را ناامید کرده است. برخی از علت‌های این ناامیدی شامل سرعت پایین مچ‌ها، زمان کشتن بسیار سریع، نقشه پهناور و تمرکز روی استفاده از تمام منابع برای زنده ماندن می‌شود.

درواقع وارزون جدید بازی بزرگتر و بهتری نسبت به نسخه اصلی است اما خیلی‌ها از تغییرات جدید آن رضایت ندارند. اما شاید مهمترین دلیل آن‌ها، نبود نقشه Rebirth Island و بخش Resurgence باشد؛ بخشی که به واسطه آن بازیکنان در نقشه‌ای کوچک قرار گرفته و با قابلیت ریسپان پس از کشته شدن، به مبارزه با یکدیگر می‌پرداختند.

Warzone 2

حال به نظر می‌رسد طبق گزارش رسانه Insider Gaming به زودی شاهد بازگشت این بخش به وارزون ۲ باشیم. دو منبع مختلف به این رسانه اعلام کردند که نقشه و حالت جدیدی در جریان فصل دوم وارزون به بازی اضافه خواهند شد و انتظار می‌رود فصل دوم در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برگزار شود، هرچند مشخص نیست که این دو مورد جدید در ابتدای فصل افزوده می‌شوند یا اواسط آن. درحال حاضر جزئیات زیادی از نقشه جدید در دسترس نیست، اما مدتی پیش تصویری لو رفته بود که قلعه‌ای از Call of Duty: World at War را در آن نشان می‌داد، گرچه هنوز چیزی تایید نشده است.

احتمالاً تا اواخر ژانویه اخبار مرتبط به نقشه جدید و بخش Resurgence برای Warzone 2 منتشر شود. گفتنی است که نقشه و بخش جدید پس از گذشت ۷ ماه به بازی اصلی اضافه شدند اما احتمالاً این دو مورد برای دنباله وارزون مدت زیادیست که در دست ساخت قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا