بازی

گپ تایم: سال جدید میلادی و بازی‌های مورد انتظار ۲۰۲۳!

گپ تایم: سال جدید میلادی و بازی‌های مورد انتظار ۲۰۲۳!

به قسمت جدید از مطالب گپ تایم خیلی خوش اومدید. توی این سری مطلب، ما هر ماه یه موضوع خاص رو مشخص می‌کنیم که دور هم در موردش حرف بزنیم و شاید بتونیم دوست‌های جدیدی در این بین پیدا کنیم.

تا چشم به هم زدیم، یه سال میلادی دیگه هم گذشت. با این که واقعا خیلی‌هامون متوجه نشدیم که از ۲۰۱۹ به بعد چه جوری زندگی‌هامون با حالت فست فوروارد تا اینجا گذشت، اما سال ۲۰۲۳ تنها یه روز باهامون فاصله داره. امسال برای خیلی‌هامون سال خیلی خوبی نبود و اتفاقاتی که توی ماه‌های اخیر افتاد، ما رو بیش از پیش نسبت به اتفاقات کشور خودمون ناراحت کرد.

در حالی داریم وارد ۲۰۲۳ میشیم که دنیا هم همچنان شرایط پیچیده‌ای رو سپری می‌کنه. از پایان جام جهانی گرفته تا تغییر و تحولات سریع دنیای تکنولوژی و دیجیتال، هیچ کدوم کمک زیادی به عادی شدن شرایط نمی‌کنه. توی سال جدید میلادی، اما گیمرها می‌تونن امیدوار باشن که خیلی از بازی‌های مورد انتظارشون منتشر می‌شه. از نقش‌آفرینی‌های بزرگ مثل استارفیلد و زلدای جدید گرفته تا بازی‌های اکشن ادونچر مثل سوساید اسکواد، اسپایدرمن ۲ و ده‌ها بازی مهم دیگه که یا تاخیر خورده بودن، یا بالاخره قراره سال کم‌رمق‌تر ۲۰۲۲ رو جبران کنن.

اگه شرایط وخیم اینترنت و بالا رفتن هزینه‌های زندگی تو ایران رو برای یه لحظه در نظر نگیریم، شما توی یه حالت ایده‌آل، برای تجربه کدوم یکی از بازی‌های ۲۰۲۳ لحظه‌شماری می‌کنید؟

چند تذکر به کاربرها:

  • موضوعات بحث آزاد صرفا فقط در مورد ویدیوگیم، سینما و دیگر موضوعات سایت آزاد است. از بحث و جدل در مورد موضوعات سیاسی، دینی و… پرهیز کنید در غیر این صورت بن خواهید شد.
  • از گفتگوی بی‌محتوا با کاربران دیگر در قسمت نظرات خودداری کنید. کاربرهایی که از قسمت نظرات به عنوان چت باکس استفاده می‌کنند بن خواهند شد.
  • بین کامنت‌ها نقطه نذارید. سیستم عدم تایید کامنت‌ها براساس نقطه گذاشتن شما کار نمی‌کنه.
  • به اسپمرها، ترول‌ها و کسانی که فضای کامنت‌ها رو متشنج کردن پاسخ ندید. تیم مدیران بخش نظرات حواسشون هست و سریعا پاک می‌کنن کامنت‌ها رو. اگر شما هم با ترول‌ها وارد بحث بشید، ممکنه کامنت‌های شما هم پاک بشه یا برای مدتی بن بشید.
  • اضافه کردن قابلیت‌های جدید زمان‌بره و اگر از قابلیت‌های فعلی سوءاستفاده بشه، ما مجبوریم زمان و انرژیمون رو روی این موضوعات بذاریم. لطفا همراهی کنید و با کامنت‌های مفید راجع به مطالب، بهمون انرژی بدید که بهترین فضای ممکن رو خلق کنیم.

گفتگوی آزاد و غیرمرتبط فقط در پست‌های گپ تایم آزاده. در باقی پست‌ها فقط در مورد موضوع پست صحبت کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا