بازی

نسخه آزمایشی آلفای بازی Horizon Forbidden West در اینترنت لیک شد

نسخه آزمایشی آلفای بازی Horizon Forbidden West در اینترنت لیک شد

به ندرت اتفاق می‌افتد که نسخه‌های فاز آلفا بازی‌ها به بیرون درز کند، چه برسد به اینکه تنها ۱۰ ماه از لانچ آن عنوان بگذرد. اما این دقیقاً همان بلایی است که بر سر Horizon Forbidden West آمده است.

فایلی به نام «TestGame» دو روز پیش در پلتفرم هک محبوب پلی استیشن آپلود شد. آنطور که مشخص شده، این فایل متعلق به بیلد کامل آلفای هورایزن فوربیدن وست همراه با منوی دیباگ بوده است.

طبق گزارش Insider Gaming داشتن نسخه دارای قابلیت اشکال‌زدایی موتور Decima به این معنی است که افراد می‌توانند بازی را مهندسی معکوس کنند و به طور بالقوه پورت‌های پی‌سی خود را قبل از نسخه رسمی سونی بسازند. همچنین به این معنی است که بازیکنان می‌توانند محتویات Horizon Forbidden West را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنند.

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

یکی از نظر دهندگان در وب‌سایت بیلد لو رفته در رابطه با آن گفت:

برای افرادی که نمی‌دانند، باید گفت که این فقط یک نسخه آزمایشی ساده نیست. یک نسخه آلفا Horizon Forbidden West ساخته شده در زمانی است که توسعه‌دهندگان مجبور بودند آن را به بخش تولید بفرستند تا تسترها بتوانند آن را از راه دور در زمان COVID-19 آزمایش کنند.

جدای از اینکه این نسخه از بازی به مردم امکان مهندسی معکوس و کاوش در Horizon Forbidden West را می‌دهد، ممکن است حاوی محتوای کات شده یا ایده‌های حذف شده نیز باشد و اکتشافات مختلفی را از مسیرهای جایگزین برای جنبه‌های خاصی از بازی شفاف‌سازی کند.

Horizon Forbidden West

در گذشته موقعیت‌های مشابهی را در مورد لیک بدنام Half-Life 2 مشاهده کرده بودیم، اگرچه قبل از عرضه بازی رخ داده بود. همان اطلاعات لیک شده هنوز هم بعد از گذشت ۲۰ سال توسط جامعه بازیکنان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با این حال، به اشتراک گذاری این اطلاعات در حال حاضر دشوار است، به طوری که اخطار DMCA در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که هر گونه مشخصات افشا شده را ارسال کنند.

به این ترتیب، ممکن است مدتی طول بکشد تا محتویات این بیلد آلفا در دسترس عموم قرار گیرد و هر کشفی ممکن است به سرعت از فضای اینترنت حذف شود. اینکه آیا این موضوع تأثیرات گسترده‌ای فراتر از Horizon Forbidden West خواهد داشت یا خیر، باید منتظر آینده ماند و دید، اما یک لیک بی‌سابقه برای نسل فعلی است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا