بازی

تهیه‌کننده متال گیر سالید: ۲۰۲۳ سالی با اعلامیه‌های فراوان خواهد بود

تهیه‌کننده متال گیر سالید: ۲۰۲۳ سالی با اعلامیه‌های فراوان خواهد بود

در حالی که طرفداران قدیمی هیدئو کوجیما، به شدت منتظر بازی جدیدی از متال گیر سالید هستند، حالا کونامی گفته که در سال ۲۰۲۳ بازی‌های بسیاری زیادی را معرفی خواهد کرد.

خالق Metal Gear Solid و کارگردان Death Stranding، هیدئو کوجیما و ناشر بازی‌های متال گیر سالید، یعنی کونامی، در سال ۲۰۱۵ راه خود را از یکدیگر جدا کردند و از آن زمان، هیچ بازی اصلی جدیدی برای فرنچایز MGS وجود نداشته است.

مطلب پیشنهادی:بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان استیک بازی ساده برای کم سن و سال‌ها
بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان است

در حالی که هنوز هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم کوجیما و کونامی به زودی دوباره با یکدیگر متحد می‌شوند، به نظر می‌رسد کمپانی ژاپنی ممکن است در حال آماده‌سازی خود برای بازی جدید متال گیر سالید است. «نوریاکی اوکامورا»، تهیه‌کننده قدیمی MGS، در شماره اخیر فامیستو فاش کرد که در سال ۲۰۲۳ اعلامیه‌های زیادی وجود خواهد داشت.

بازی جدید کوجیما

در شماره ویژه پایان سال Famitsu، چندین توسعه‌دهنده و تولیدکننده ژاپنی در مورد اتفاقاتی که ممکن است در سال ۲۰۲۳ رقم بخورد، مطالبی را نوشته‌اند. اوکامورا در این بخش نوشت که «به غیر از [نسخه آموزشی Momotaro Dentetsu که سال گذشته معرفی شد]، سال ۲۰۲۳ سال اعلامیه‌های زیادی خواهد بود». همانطور که Gematsu توضیح می‌دهد، کلمه کلیدی او برای سال ۲۰۲۳ «از مدت‌ها موردانتظار» بوده است.

با توجه به اینکه اوکامورا، تهیه‌کننده قدیمی MGS، این موضوع را اعلام کرده، دلیلی وجود دارد که باور کنیم شاید در سال ۲۰۲۳ اخباری درباره بازی جدید متال گیر سالید منتشر شود. هرچند هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این موضوع وجود ندارد، می‌توان انتظار داشت که یکی از نسخه‌های قدیمی فرنچایز ریمیک شود یا یک بازی کاملا جدید توسط کونامی معرفی شود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا