بازی

فروش بازی GTA V از ۱۶۵ میلیون نسخه عبور کرد

فروش بازی GTA V از ۱۶۵ میلیون نسخه عبور کرد

بازی GTA V همچنان به رشد بسیار خوب خود ادامه می‌دهد. این بازی تا روز ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین) از مرز ۱۶۵ میلیون نسخه فروش عبور کرده است.

بدین معنی از آخرین باری که تیک تو (Take-Two) بهمن ماه سال گذشته آمار و ارقام فروش بازی را اعلام کرده بود، ۵ میلیون نسخه بیشتر از بازی به فروش رفته است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payneاز موش‌های مسلح تا پایان مخفی نسخه دوم
۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payne

تیک تو اعلام کرد کل سری GTA اکنون بیش از ۳۷۵ میلیون نسخه فروخته است. نسخه نسل جدید بازی GTA V در ماه مارس برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شد. با این حال، تیک تو آمار فروش نسخه نسل جدید را به شکل جداگانه اعلام نکرده است.

Take-Two همچنین آمار جدیدی از میزان فروش بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرد که تاکنون ۴۴ میلیون نسخه فروخته است که یک میلیون از آمار بهمن سال گذشته افزایش یافته است. سری رد دد ریدمپشن به طور کلی ۶۷ میلیون نسخه فروخته است، به این معنی که Red Dead Redemption 1 محصول سال ۲۰۱۰ حدود ۲۳ میلیون نسخه فروش داشته.

بازی GTA V و رد دد آنلاین

بازی‌های GTA V و Red Dead Redemption 2 از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بخش آنلاین خود درآمد بیشتری کسب می‌کنند. و خب در صورت افزایش درآمد تیک تو از این بخش، استراوس زلنیک مدیرعامل شرکت نیز پاداش بیشتری دریافت خواهد کرد.

در سه ماهه چهارم مالی، این شرکت ۹۳۰ میلیون دلار درآمد داشته که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است. به‌طور کلی هزینه‌های صرف شده که شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌شود، یک درصد افزایش یافته و ۶۴ درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داده است. Take-Two در این دوره مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار سود داشته که نسبت به سود ۲۱۸.۸ میلیون دلاری در سه ماهه سال گذشته، کاهش قابل توجهی داشته است.

GTA 6 اکنون در حال توسعه است، اما شرکت تیک تو در گزارش درآمد مالی خود به آن اشاره‌ای نکرده است. با وجود اینکه فرآیند ساخت بازی «به خوبی پیش می‌رود»، انتظار نمی‌رود که به این زودی‌ها منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vبا این کدهای تقلب تبدیل به قادر مطلق لس سانتوس شوید
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA V


تماشا کنید: جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا