بازی

ارشک بنیامین، اولین کارخانه تولید لوازم اسباب بازی شانسی

ارشک بنیامین، اولین کارخانه تولید لوازم اسباب بازی شانسی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسباب بازی شانسی موردعلاقه همۀ کودکان است، شرکت ارشک بنیامین تولید و پخش عمده انواع لوازم شانسی و پوکه شانسی

یکی از اسباب بازی‌های موردعلاقۀ همۀ کودکان، اسباب بازی شانسی است که در انواع مختلفی تولید می‌شوند. تخم مرغ شانسی یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی‌های شناسی است که داری روکش شکلاتی به شکل تخم مرغ است. شرکت ارشک بنیامین یکی از شرکت‌های تولیدکنندۀ اسباب بازی شانسی در ایران است که توانسته است پوکۀ این اسباب بازی را در انواع مختلفی تولید کند. پوکه شانسی‌ تأثیر بسیار زیادی در جذب کودکان دارد، به همین دلیل این شرکت سعی کرده‌است که از شخصیت‌های موردعلاقۀ کودکان برای ساخت آن استفاده کند.

ازجمله شخصیت‌های محبوب کارتون‌ها می‌توانیم به مواردی همچون باب اسفنجی، کیتی، مینیون‌ها، بچه رئیس و… اشاره کنیم. نوع اسباب بازی موجود در این پوکه‌ها برای رشد خلاقیت و سرگرمی کودکان بسیار مهم است، به همین دلیل شرکت ارشک بنیامین در این زمینه با حساسیت بالایی عمل می‌کند و سعی دارد تا از بهترین نوع اسباب بازی استفاده کند. در ادامۀ این مقاله شما را بیشتر با اسباب بازی‌های شانسی آشنا خواهیم کرد، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

 معرفی اسباب بازی شانسی

اسباب بازی شانسی به آن دسته از اسباب بازی‌ها گفته می‌شود که در داخل پوکه‌های شانسی قرار می‌گیرند. این نوع اسباب بازی در سایزهای کوچک ساخته می‌شوند و قیمت آن‌ها با توجه به اندازۀ پوکه متفاوت است. اسباب بازی‌های شانسی از محبوبیت زیادی در بین کودکان برخوردار هستند و به همین دلیل با توجه به سلیقه و نیاز آن‌ها، طراحی و ساخته می‌شوند. این نوع از اسباب بازی‌ها از جنس مواد پلاستیکی ساخته می‌شوند و به همین دلیل تنوع رنگی و شکلی بسیار زیادی دارند. شرکت ارشک بنیامین برای جذاب کردن این نوع اسباب بازی، آن‌ها را در انواع پوکه‌ها با رنگ‌ها و شکل‌های متنوع قرار می‌دهند. تخم‌مرغ‌های شانسی یکی از محبوب‌ترین نوع اسباب بازی‌های شانسی است که علاوه‌بر سرگرمی، دارای یک روکش شکلاتی خوشمزه است.

در داخل تخم‌مرغ‌های شانسی، اسباب بازی‌های فکری قرار دارد که باعث افزایش خلاقیت در کودکان می‌شود. این نوع از شانسی‌ها حتی در بین نوجوانان و جوانان نیز محبوبیت دارد و برخی از افراد یک کلکسیون زیبا از اسباب بازی‌های کوچک داخل تخم مرغ شانسی دارند. شایان ذکر است که برخی از شانسی‌ها دارای پوکۀ بزرگ‌تری هستند که معمولاً داخل آن‌ها چندین نوع اسباب بازی و خوراکی قرار دارد. نوعی از اسباب بازی شانسی نیز وجود دارد که پوکۀ آن‌ها از دو قسمت خوراکی و اسباب بازی ساخته شده‌است. معمولاً از مواد خوراکی مانند اسمارتیز، شکلات و کاکائو در کنار این نوع اسباب بازی در پوکه استفاده می‌شود.

در داخل پوکه شانسی چه لوازمی قرار دارد؟

یکی از جذابیت‌هایی که اسباب بازی شانسی دارد، معلوم نبودن محتوای داخل آن است. این امر باعث می‌شود که کنجکاوی کودکان تقویت شود و آن‌ها را به‌سمت خرید اسباب بازی شانسی سوق دهد. معمولاً در داخل پوکه‌های شانسی از یک یا چند عدد اسباب بازی یا وسیلۀ تزئینی قرار می‌گیرد. لوازم شانسی بیشتر از جنس مواد پلاستیکی ساخته می‌شوند و به همین دلیل از تنوع بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که این نوع اسباب بازی بیشتر در بین کودکان محبوبیت دارد، لوازم شانسی بیشتر شامل مواردی همچون مداد تراش، پاک‌کن، لوازم تزئینی، بادکنک، اسباب‌ بازی‌های مینیاتوری، بازی‌های فکری، خوراکی‌های مانند آدامس، شکلات و اسمارتیز، برچسب و… است. با توجه به اندازۀ پوکه شانسی، محتویات داخل آن ممکن است شامل یا چند عدد از این لوازم باشد. گفتنی است که اندازۀ اسباب بازی شانسی بر روی قیمت آن تأثیر دارد و معمولاً اسباب بازی‌هایی که اندازۀ بزرگ‌تری دارند شامل لوازم و قیمت بیشتری هستند.

 انواع اسباب بازی شانسی کدام‌اند؟

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، اسباب بازی شانسی از تنوع زیادی برخوردار است. این تنوع بالا باعث افزایش فروش و جذابیت آن در بین کودکان می‌شود. هرکدام از انواع این اسباب بازی، داری شکل و اندازۀ متفاوتی هستند و به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. شرکت ارشک بنیامین یکی از تولیدکنندگان بزرگ اسباب بازی‌های شناسی در ایران است که توانسته است انواع مختلفی از آن را تولید و به فروش برساند. ازجمله انواع اسباب بازی شانسی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قرص جادویی

قرص جاویی یکی از اسباب بازی‌های شانسی پرطرفدار و جذاب در بین کودکان است . این اسباب بازی به شکل یک قرص طراحی و ساخته شده‌است که با قرار گرفتن آن در داخل آب، تبدیل به یک عروسک می‌شود. عروسک‌های قرار گرفته در داخل آن در شکل‌ها و طرح‌های متنوعی هستند.

  • تخم‌مرغ شانسی

می‌توانیم بگوییم که یکی از محبوب‌ترین انواع اسباب بازی شانسی، تخم‌مرغ شانسی است. این اسباب بازی از دو قسمت خوراکی و سرگرمی تشکیل شده‌است. پوکۀ آن یک روکش کاکائویی به شکل تخم مرغ است که در داخل آن یک اسباب بازی معماگونه قرار گرفته‌است. معمولاً در داخل پوکۀ شانسی آن یک اسباب بازی مینیاتوری به همراه راهنمای ساخت آن قرار گرفته‌است.

  •  سک‌سک

سک‌سک‌ها یکی دیگر از انواع اسباب بازی‌های شانسی هستند که پوکۀ آن‌ها بیشتر از جنس کاغذ است. البته امروزه شاهد انواع پوکۀ مختلف برای سک‌سک‌ها هستیم. در داخل بسته‌بندی آن‌ها معمولاً لوازمی مانند وسایل تحریر، سی‌دی کارتونی، خوراکی، لوازم تزئینی و اسباب بازی قرار دارد. سک‌سک‌ها نیز از محبوبیت زیادی در بین کودکان برخوردار هستند.

  •   لپ‌لپ

لپ‌لپ‌ها نیز جزو آن دسته از اسباب بازی های شانسی هستند که قسمتی از آن‌ها خوراکی و قسمتی شامل اسباب بازی است. لپ‌لپ‌ها در ابعاد و اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند و معمولاً خوراکی آن‌ها کاکائو به‌همراه نوعی چوب‌شور است.  بیشتر کودکان به خاطر قسمت خوراکی لپ‌لپ‌ها، آن‌ها را انتخاب می‌کنند. گفتنی است که لپ‌لپ‌ها در بین نوجوانان و جوانان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که شرکت ارشک بنیامین یکی از شرکت‌های تولیدکنندۀ اسباب بازی شانسی است که درزمینۀ تولید انواع پوکه شانسی و لوازم شانسی فعالیت می‌کند. اسباب بازی شانسی یکی از محبوب‌ترین انواع اسباب بازی در بین کودکان است. پوکۀ آن در انواع مختلفی تولید می‌شود و در داخل آن لوازم مختلفی قرار می‌گیرد. با توجه به اندازۀ پوکه شانسی، محتویات داخل آن نیز متغیر است و به همین دلیل قیمتشان نیز متفاوت است. تخم‌مرغ شانسی یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی شانسی در بین کودکان و نوجوانان است. و برای تهیه ملزومات تولید اسباب بازی شانسی با شرکت ارشک بنیامین و سایت asbabbazidjp.ir در تماس باشید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا