رمز ارز

آیا شیبا گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) همراه با بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، سال بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. با این حال، بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، اخیرا اعلام کرده که شیبا در کنار دو رمزارز برتر بازار، یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، یکی از سه ارز دیجیتال پربازدید در سال ۲۰۲۲ بوده است.
علاوه بر این، در سال ۲۰۲۲، اکوسیستم شیبا شاهد افزایش تعداد هولدرها، نرخ توکن‌سوزی، تراکنش‌ نهنگ‌ها و حجم کل تراکنش‌ها نیز بوده است. برای مثال، در ماه اکتبر گزارش شد که در سال ۲۰۲۲ و علی‌رغم نوسانات قیمتی، بیش از ۱۰۰ هزار هولدر جدید به شبکه شیبا اضافه شده است.
همه این عوامل، سرمایه‌گذاران را امیدوار می‌سازند که این میم کوین محبوب در سال ۲۰۲۳ هم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.
علاوه بر این‌ها، با تمرکز تیم شیبا بر بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، این پلتفرم به جایگاه ویژه‌ای در بخش بازی دست پیدا کرده است. در همین راستا، پروژه شیبوشی‌ها (SHIBOSHIS)، یک مجموعه NFT ایجاد شده توسط تیم توسعه‌دهنده شیبا است که به هولدرها اجازه می‌دهد علاوه بر انجام بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی، در ضرب و معاملات NFTها و همچنین، خرید زمین‌های دیجیتال نیز مشارکت داشته باشند.
در صورت تداوم توسعه شبکه شیبا در کنار افزایش نرخ توکن‌سوزی SHIB، و با در نظر گرفتن اکوسیستم کامل شیبا شامل یک صرافی غیرمتمرکز به نام شیباسواپ (ShibaSwap) و پروژه متاورسی آن، می‌توان انتظار داشت که این ارز دیجیتال یکی از بهترین گزینه‌های خرید و سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ باشد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

منبع

فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا