تکنولوژی

افشای تصاویر جعبه می بند 7 شیائومی؛ طراحی تکراری اما باتری بزرگتر

انتظار می‌رود می بند 7 شیائومی در کنار گوشی‌های سری ردمی نوت 11 تی سوم خردادماه (24 مه) در چین معرفی شوند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، تصویری از جعبه این مچ‌بند به اشتراک گذاشته شده‌ که از افزایش ظرفیت باتری آن نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد و برخی دیگر از مشخصات نسل جدید می بند شیائومی را تایید می‌کند.

شیائومی با انتشار پوستری تاریخ رونمایی رسمی می بند ۷ را تایید کرد. پیشتر برخی مشخصات احتمالی این گجت پوشیدنی به اشتراک گذاشته شده بود و اکنون مشخصات درج شده روی جعبه لو رفته آن، گمانه‌زنی‌های قبلی را تایید می‌کند.

مشخصات احتمالی می بند 7 شیائومی

با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده از جعبه می بند ۷، ظاهرا گجت پوشیدنی جدید چینی‌ها با طراحی مشابه نسل قبلی از راه می‌رسد. پیشتر نیز رندرهایی از این مچ بند منتشر شده بود که طراحی احتمالی آن را نشان می‌دادند. تصویر روی جعبه نیز اطلاعات فاش شده قبلی را تایید می‌کند.

همچنین تصویر به خوبی نشان می‌دهد که می بند 7 احتمالا برای اولین بار قرار است با باتری 180 میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار بگیرد. این در حالی است که نسل قبلی این مچ بند یعنی می بند 6 از باتری 125 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و این نخستین بار است که چینی‌ها چنین تغییری را در ظرفیت باتری مچ‌بند خود درنظر می‌گیرند.

البته پیشتر و براساس برخی خبرهای غیررسمی گفته شده بود که می بند ۷ با باتری 250 میلی آمپر ساعتی رونمایی خواهد شد که تصاویر روی جعبه چیز دیگری را نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود می بند ۷ با نمایشگر امولد، پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی، حسگر Sp02، پایش خواب، دستیار صوتی هوش مصنوعی Xiao و پشتیبانی از NFC در دسترس کاربران قرار بگیرد. هنوز خبری رسمی در مورد قیمت می بند 7 منتشر نشده، اما یکی از منابع آگاه بازار با انتشار تصویری از عرضه می بند ۷ با قیمت 40 دلار آمریکا خبر داده بود .

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا