تکنولوژی

مدیاتک از تراشه‌های Filogic 380 و 380 Filogic با پشتیبانی از Wi-Fi 7 رونمایی کرد

در حالی که دستگاه‌های بسیار کمی در بازار از فناوری Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کنند، مدیاتک از دو تراشه Filogic جدید با پشتیبانی از فناوری نسل بعد یعنی Wi-Fi 7 برای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها رونمایی کرد.

دو تراشه جدید مدیاتک که Filogic 880 و Filogic 380 نام دارند، جزو اولین پردازنده‌ها با پشتیبانی از Wi-Fi 7 در بازار محسوب می‌شوند. نسخه 880 یک چیپ 6 نانومتری است که در زمینه‌هایی مانند وای-فای و اترنت، حداکثر عملکرد پردازشی را ارائه می‌کند.

موارد استفاده چیپ‌های Wi-Fi 7 مدیاتک

مدیاتک

مدیاتک از Filogic 880 به عنوان «بهترین رویکرد موجود در صنعت» برای اپراتورها، خرده فروشان و سازمان‌ها یاد کرده است. این تراشه همچنین با نوعی معماری ساخته شده که باعث می‌شود حداکثر سرعت 36 گیگابیت بر ثانیه را ارائه کند. علاوه بر این، با پشتیبانی از رابط‌ها و تجهیزات جانبی بسیار زیاد، کاربران قادر خواهند بود تا آن را به راحتی برای موارد استفاده و برنامه‌های مختلف خود تنظیم کنند.

در مقابل، Filogic 380 یک تراشه 6 نانومتری است که برای ارائه اتصال Wi-Fi 7 و بلوتوث 5.3 به وسایل الکترونیکی مصرفی، مانند گوشی، تبلت، تلویزیون، نوت‌بوک و موارد بسیار زیاد دیگر طراحی شده است.

مدیاتک

«آلن هسو»، معاون شرکت و مدیر کل تجارت ارتباطات هوشمند مدیاتک در مورد چیپ‌های جدید Filogic می‌گوید:

«نوآوری‌های ما در زمینه اتصال بی‌سیم، با استفاده از پیشترفته‌ترین فناوری‌ها برای ارائه سریع‌ترین عملکرد طراحی شده‌اند و تعهد مدیاتک نسبت به پذیرش Wi-Fi 7 در تعداد زیادی از بازارهای جدید را نشان می‌دهد. با Filogic 880 و Filogic 380، مشتریان ما می‌توانند از تجربیات سریع‌تر، قابل اعتماد و همیشه آماده‌ای برای برآورده کردن نیازهای ارتباطی خود در صنعت استفاده کنند.»

مدیاتک این تراشه‌های جدید Wi-Fi 7 را در نمایشگاه کامپیوتکس 2022 به نمایش خواهد گذاشت که در تایوان برگزار می‌شود. هرچند هنوز تایید نشده، اما شواهد نشان می‌دهند که اولین دستگاه‌ها با تراشه‌های جدید سال آینده وارد بازار خواهند شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا