بازی

تریلر جدیدی از فصل ۳ سریال The Boys منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از فصل ۳ سریال The Boys منتشر شد [تماشا کنید]

کم کم به پخش فصل سوم سریال بویز (The Boys) نزدیک می‌شویم و اکنون آمازون تریلری جدیدی از آن منتشر کرده تا طرفداران را حسابی هیجان زده کند. 

در فصل جدید سریال بویز شخصیت بوچر با استفاده از یک سرم خاص قدرت‌های ابرقهرمانی به دست می‌آورد، اما تنها ۲۴ ساعت برای استفاده از آن‌ وقت دارد. سبک خشونت آمیز این مجموعه باعث شده تا The Boys به محبوب‌ترین سریال‌ سرویس استریم آمازون تبدیل شود و فصل جدید قرار است این روند را ادامه دهد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری

سریال Boys از روی کتاب‌های مصور گارت انیس (Garth Ennis) و دریک رابرتسون (Darick Robertson) اقتباس شده و داستان آن درباره گروهی آنتی هیرو است که تلاش دارد ابرقهرمانان فاسد را از بین ببرند. البته این گروه خبیث تنها نیست و یک کمپانی بزرگ به نام Vought International پشت آن‌ها قرار دارد. در فصل جدید شاهد بازگشت کارل اربن (Karl Urban)، جک کواید (Jack Quaid)، آنتونی استار، ارین موریارتی، چیس کرافورد و کارن فوکوهارا هستیم.

بازیگرهای جدید فصل سوم شامل جنسن آکلز (Jensen Ackles) از سریال سوپرنچرال، لوری هولدن (Laurie Holden) از سریال مردگان متحرک، شان پاتریک فلانری (Sean Patrick Flanery) از فیلم Boondock Saints، نیک وکسلر (Nick Wechsler) و مایلز گاستون ویلانووا (Miles Gaston Villanueva) می‌شود. به طرفداران این مجموعه پیشنهاد می‌کنیم که مطلب نقد سریال Diabolical – انیمیشنی برگرفته از سریال «The Boys» را مطالعه کنند.

پخش فصل سوم سریال The Boys در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) از آمازون پرایم آغاز می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالیشروعی نفس‌گیر برای پایانی خوب
نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالی


ویجی‌لاگ پلاس: تغییر نام فیفا و تاخیر استارفیلد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا