بازی

چرا فیلم The Last of Us به کارگردانی سم ریمی ساخته نشد؟

چرا فیلم The Last of Us به کارگردانی سم ریمی ساخته نشد؟

شاید باورتان نشود اما اگر اتفاقات به درستی پیش می‌رفت، شما می‌توانستید فیلم The Last of Us را به کارگردانی سم ریمی تماشا کنید! نیل دراکمن به عنوان بخشی از مصاحبه جدیدش به این پروژه کنسل شده اشاره کرد و دلیل اصلی شکست آن را آشکار نمود.

دراکمن که این روزها به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ پخش سریال The Last of Us از شبکه HBO مدام در حال انجام مصاحبه و برنامه‌های مختلف است، طی صحبت‌هایش با نیویورکر توضیح داد که حسابی به سم ریمی برای ساخت فیلم لست آو آس اعتماد داشت.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

با این حال مشکل اینجا بود که تهیه‌کنندگان فیلم در سونی می‌خواستند اثری «بزرگتر و خفن» – چیزی شبیه به World War Z داشته باشند؛ در حالی که دراکمن فیلمی مانند «جایی برای پیرمردها نیست» (No Country for Old Men) را به عنوان منبع الهام می‌شناخت.

در سال ۲۰۱۴ اقتباس سینمایی The Last of Us معرفی شد و قرار بود خود نیل دراکمن فیلمنامه آن را به رشته تحریر دربیاورد. وی در سال ۲۰۲۱ گفته بود:

وقتی روی نسخه فیلم کار می‌کردم، تفکرات مدام به این صورت بود که «چگونه فیلم را بزرگتر کنیم؟»، «چگونه ست پیس‌ها را بسط دهیم؟». و فکر می‌کنم نهایتا همین مسائل دلیل اصلی ساخته نشدن فیلم باشد.

فیلم The Last of Us سم ریمی

در هر حال حضور یک چهره کارکاشته و موفق مانند سم ریمی در فیلم The Last of Us می‌توانست اتفاق فوق‌العاده جذابی باشد که متاسفانه به واقعیت بدل نشد. اکنون باید کمی منتظر بمانیم و ببینیم HBO با اقتباس جدید خود از یک دنیای آخرالزمانی و محبوب چگونه عمل می‌کند.

در اخبار مرتبط دراکمن روز گذشته در مصاحبه دیگری اعلام کرد سریال لست آو آس خشونت کمتری نسبت به بازی خواهد داشت و همچنین قرار است شاهد حضور یک موجود کاملا جدید در آن باشیم که تاکنون در بازی‌های The Last of Us ندیده‌ایم.

سریال The Last of Us با هنرنمایی پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، آنا تورو و نیک آفرمن قرار است در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی ماه امسال) از طریق شبکه HBO پخش شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا