بازی

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز داده‌ شاتل

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز داده‌ شاتل

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فاز نخست جدیدترین مرکز داده‌‌های شاتل در فضایی وسیع و متفاوت، در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، فعالیت خود را در شهر کرج آغاز کرد.

با افزایش استفاده کاربران از اینترنت و توسعه اشتراک فایل‌ها (پروتکل HTTP) حجم مستندات تولید شده توسط کاربران اینترنتی افزایش پیدا کرده است و در پی آن سرورها، توانایی ذخیره‌سازی این حجم از اطلاعات را ندارند. از سوی دیگر، نگه‌داری از سرورها با حجم بالای اطلاعات، افزون بر ریسک‌های نگه‌داری  در زمینه تامین امنیت و از دست رفتن اطلاعات، در زمینه هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری هم برای سازمان‌‌ها و شرکت‌ها به صرفه نیست.

از این‌روی خدمات مرکز داده‌ها به عنوان یک بخش کلیدی، به زمینه فعالیت شرکت‎‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی افزوده شد. گروه شرکت‌های شاتل، به عنوان یکی از اولین شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات مرکز داده‌ها (دیتا سنتر) فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و پس از راه‌اندازی چندین مرکز داده در تهران در راستای نیاز بازار، به‌تازگی فاز نخست جدیدترین پروژه مرکز داده‌های خود، دیتاسنتر پیام را با تکیه بر به‌روزترین زیرساخت‌های فنی در کرج افتتاح کرد تا پاسخ‌گوی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران شاتل در تامین امنیت سرورها و ارایه بهترین کیفیت به شرکت‌ها و سازمان‌ها باشد.

توسعه‌پذیری و مقیاس‌پذیری مرکز داده‌های شاتل، نیاز شرکت‌ها و سازمان‌هایی را که بخواهند فضای نگه‌داری از سرور خود را افزایش یا کاهش دهند پوشش می‌دهد. فضای نگه‌داری از سرورها در مرکز داده‌های شاتل بدون هیچ‌گونه محدودیتی میزبان سرورهای شرکت‌ها و سازمان‌ها است و کاربران می‌توانند بدون دغدغه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای توسعه فضای نگه‌داری از سرورهای خود در این مرکز اقدام کنند.

در مرکز داده‌های شاتل تجهیزات جدید نگهداری از سرورها از جمله سیستم‌های خنک‌کننده‌ی هوشمند دوست‌دار محیط‌‌‌ زیست، تجهیزات تامین دایمی برق و تجهیزات کنترل دایمی دما و رطوبت نصب و راه‌اندازی شده است.

این مرکز مجهز به روزآمدترین تجهیزات نگه‌داری و میزبانی سرور است. هم‌چنین امنیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سرورها، برقراری خدمات، دست‌رسی آسان و از راه دور کاربران به داده‌های خود را تضمین می‌کند. گفتنی‌ست امکان ارایه IP به تعداد دلخواه و در ظرفیت‌های متفاوت برای صاحبان کسب و کارها فراهم شده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا