بازی

کپکام پروژه ریمیک Resident Evil Code: Veronica را کنسل کرد

کپکام پروژه ریمیک Resident Evil Code: Veronica را کنسل کرد

طبق اعلام طرفدارانی که روی پروژه شگفت‌انگیز ریمیک Resident Evil Code: Veronica کار می‌کردند، کپکام اجازه پیش‌روی آن را نداده و پروژه مذکور عملا کنسل شده است. این در حالی است که ریمیک کد ورونیکا دیگر فاصله چندانی با تاریخ عرضه خود نداشت.

در حالی که جزئیات خاصی در دست نیست، توسعه‌دهندگان ریمیک می‌گویند اینکه کپکام ریمیک Resident Evil Code: Veronica را متوقف کرده دلیل نمی‌شود یک نسخه رسمی از آن در دست ساخت باشد. تا این لحظه «استفاده از شخصیت‌ها و نام تجاری رزیدنت اویل» به عنوان دلیل اصلی کنسلی پروژه ذکر شده است. گرچه ما می‌دانیم خیلی از پروژه‌های فن‌مید دیگر از چنین فشار و مانع قانونی به راحتی گریخته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

سازندگان این پروژه هیجان‌انگیز در سرور دیسکور خود اعلام کردند:

متاسفانه کپکام با ما تماس گرفته و پروژه‌مان را لغو کرده است. خیلی متاسفیم که آن‌ها بازی را از سر شرارت خالص کنسل کرده‌اند، چراکه هیچ نشانه‌ای از ساخت یک ریمیک رسمی از Resident Evil Code: Veronica وجود ندارد که خودشان بخواهند آن را توسعه دهند.

این تیم همچنین روی یک ریمیک جدید از Resident Evil 1 با استفاده از موتور یونیتی کار می‌کرد. تیم سازنده طی زمان توسعه ریمیک‌های خود کمک‌های مالی از سوی طرفداران دیگر را قبول می‌کرد و برخی مدعی شدند همین مسئله باعث و بانی کنسل شدن پروژه از سوی کپکام بوده. گرچه توسعه‌دهندگان این موضوع را نیز صریحا رد کردند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا