بازی

خالق Squid Game درباره ساخت سریالش یک عنوان طنز می‌سازد

خالق Squid Game درباره ساخت سریالش یک عنوان طنز می‌سازد

«هوانگ دونگ هیوک»، خالق سریال بازی مرکب، اعلام کرد که در مراحل اولیه ساخت یک طنز درباره نحوه ساخت سریال موفق Squid Game است.

این پروژه که به‌طور آزمایشی The Best Show on the Planet نام دارد، یک کمدی طنز خواهد بود که موفقیت Squid Game در یک شب را نشان می‌دهد و روی تجربیات شخصی خود کارگردان تمرکز دارد که ناگهان در مرکز توجه جهانی قرار گرفت و سریال بازی مرکب را به یک عنوان محبوب و آشنا تبدیل کرد.

مطلب پیشنهادی:آیا برگزاری مسابقه بازی مرکب در جهان واقعی غیراخلاقی است؟بهترین مجازات برای انسان‌هایی که ارزش زندگی را نمی‌دانند
آیا برگزاری مسابقه بازی مرکب در جهان واقعی غیراخلاقی است؟

سریال بازی مرکب

هوانگ همچنین در حال کار روی یک فیلم بلند با الهام از یکی از رمان‌های «اومبرتو اکو»، رمان‌نویس ایتالیایی، و همچنین فصل دوم سریال مورد انتظار Squid Game است. فصل دوم سریال برای انتشار در هالووین ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

Squid Game اولین بار در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس پخش شد و بلافاصله به پربیننده‌ترین سریال این سرویس تبدیل گردید. این سریال در چهار هفته ابتدایی انتشار خود، بیش از ۱.۶۵ میلیارد ساعت توسط بینندگان تماشا شده بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال انیمیشنی Arcane – به دنیای لیگ آو لجندز خوش آمدیداثری که هم طرفداران و هم تازه‌واردان را راضی می‌کند
نگاهی به سریال انیمیشنی Arcane – به دنیای لیگ آو لجندز خوش آمدید


معرفی ویدئویی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا