بازی

بازی بعدی استودیو ناتی داگ شبیه یک سریال خواهد بود

بازی بعدی استودیو ناتی داگ شبیه یک سریال خواهد بود

کم کم به تاریخ پخش سریال لست آو آس نزدیک می‌شویم و به همین خاطر نیل دراکمن (Neil Druckmann) مصاحبه‌ای داشته و در مورد بازی بعدی ناتی داگ صحبت کرده است. 

نیل دراکمن بدون شک یکی از بهترین بازی‌سازها حال حاضر صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود که در ساخت سریال The Last of Us نیز نقش بسیار پررنگی داشته است. او در جدیدترین مصاحبه خود به بازی بعدی استودیو ناتی داگ نیز اشاره کرده که احتمالا تا چند سال دیگر به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:تاریخچه هک شدن شرکت‌های بازیبزرگ‌ترین هک‌های صنعت گیمینگ!
تاریخچه هک شدن شرکت‌های بازی

دراکمن اعلام کرد که بازی بعدی او در ناتی داگ بیشتر شبیه یک سریال خواهد بود. بازی The Last of Us Part II با توجه به حجم بالای کات سین‌ها و تمرکز زیاد روی داستان، واقعا شبیه یک سریال بود ولی به نظر می‌رسد که ناتی داگ قصد دارد در زمینه جلوتر از قبل برود. نکته مهم دیگر این است که داستان این بازی به تنهایی توسط دراکمن نوشته نمی‌شود.

بازی ناتی داگ

بازی‌های قبلی ناتی داگ توسط دراکمن یا حداقل یک فرد دیگر نوشته می‌شدند، اما در ساخت این بازی جدید تیمی از نویسندگان نیز به او کمک می‌کنند. اگر قرار باشد که این بازی واقعا شبیه یک سریال باشد، نیاز به نویسندگان بیشتر هم طبیعی است. نیل دراکمن به نام این بازی اشاره نکرده ولی شایعات به The Last of Us Part III اشاره دارند.

پورت پی‌سی The Last of Us Part 1 در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) به بازار عرضه می‌شود. سریال The Last of ‌Us نیز در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از HBO و HBO Max پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا