بازی

تیک تو به نارضایتی بازیکنان از Red Dead Online واکنش نشان داد

تیک تو به نارضایتی بازیکنان از Red Dead Online واکنش نشان داد

بازی Red Dead Online (رد دد آنلاین) اوضاع چندان خوبی ندارد و خیلی وقت است بازیکنان از راکستار می‌خواهند که به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر و بهتری برای آن منتشر کند. 

مطلب پیشنهادی:پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟تماشا کنید
پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟

Red Dead Online در مقابل Grand Theft Auto Online از لحاظ محتوا ضعیف‌تر محسوب می‌شود و طرفداران سعی دارند با استفاده از هشتگ SaveRedDeadOnline# اعتراض خود را نشان دهند. خوشبختانه این کار طرفداران نتیجه داده و مدیر عامل تیک تو متوجه مشکلات بازی شده است. استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) به IGN گفت که از مشکلات آگاه شده ولی طرفداران باید منتظر پاسخ راکستار باشند. 

راکستار در مورد به‌روزرسانی‌هایی که در راه است صحبت می‌کند و ما در استودیو روی چیزهای زیادی کار می‌کنیم. من متوجه ناامیدی شما شدم، این که طرفداران محتوای بیشتری می‌خواهند خوشحال‌کننده است و راکستار در زمان مناسب مطالب بیشتری بیان خواهد کرد.

بازی Red Dead Online

در حالی که راکستار برای GTA Online وسیله نقلیه جدید و جوایز مختلف و همچنین داستان جدیدی با حضور Dr. Dre رپر معروف منتشر کرده، به‌روزرسانی‌های رد دد آنلاین به عقیده طرفداران تاسف‌آور است. به همین منظور در توییتر هشتگ SaveRedDeadOnline# رواج پیدا کرده و طرفداران قصد دارند راکستار را به ارائه به‌روزرسانی‌های بزرگی وادار کنند.

تاکنون ۴۴ میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروش رسیده است که بیشتر از انتظارات کمپانی است. از طرف دیگر به‌نظر می‌رسد که نسخه نسل نهمی Red Dead Redemption 2 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد. شاید با عرضه این نسخه احتمالا راکستار محتوای بیشتری برای بخش آنلاین بازی نیز منتشر کند. 

مطلب پیشنهادی:تاریخچه سری مکس پین – از کابوس‌های شبانه تا بازنشستگی در برزیلمروری بر داستان خلق کاراگاه پلیس افسرده نیویورک
تاریخچه سری مکس پین – از کابوس‌های شبانه تا بازنشستگی در برزیل


ویجی‌لاگ پلاس: تغییر نام فیفا و تاخیر استارفیلد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا