عمومی

شیائومی برای توسعه گوشی پرچمدارش با لایکا همکاری می‌کند

به‌گزارش androidauthority، امروز شایعات درباره‌ی همکاری احتمالی شیائومی و لایکا (Leica) تأیید شد. شیائومی از «همکاری استراتژیک بلندمدت» با تولیدکننده دوربین آلمانی خبر داده است. به‌موجب این همکاری، شرکت مذکور توسعه‌ی گوشی هوشمند جدیدی را آغاز کرده که ظاهراً تا چند ماه دیگر (ژوئیه ۲۰۲۲) رونمایی می‌شود.

شیائومی چهارمین شرکتی محسوب می‌شود که پس از شارپ، هواوی و پاناسونیک برای تصویربرداری موبایل با لایکا همکاری می‌کند. باوجوداین، غول فناوری چین شیائومی هنوز اطلاعات زیادی مرتبط با گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده‌اش افشا نکرده است.

همکاری شیائومی و لایکا برای دوربین گوشی شرکت

با توجه به رونمایی احتمالی گوشی آینده شیائومی تا چند ماه دیگر، پیش‌بینی می‌شود که با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام که اخیراً معرفی شده، به بازار راه پیدا کند. لی جون، مدیر عامل شیائومی، گفت این همکاری به استراتژی تصویربرداری شرکت کمک می‌کند.

  • مشخصات احتمالی دوربین و طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا منتشر شد

شیائومی ظاهراً قصد دارد برای ارائه‌ی ویژگی متمایز در گوشی پرچم‌دار خود شیوه‌ی دیگر برندهای چینی را پیش بگیرد تا در بین گوشی‌های دیگر برندها متفاوت باشد. این روند روبه‌رشد توسط هواوی در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و این شرکت با Leica برای ویژگی‌های دوربین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود همکاری کرد. از سوی دیگر، وان‌پلاس و اوپو نیز با Hasselblad و ویوو با Zeiss همکاری کرده‌اند.

شیائومی هنوز اعلام نکرده که کدام گوشی از ویژگی‌های خاص بهره می‌برد؛ اما پیش‌بینی می‌شود که شیائومی ۱۲ اولترا باشد. اگر شایعات به واقعیت تبدیل شود، به‌نظر می‌رسد این گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌های پریمیوم از ویژگی‌های درخورتوجهی بهره ببرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا