بازی

طرفداران بابا نوئل را به Elden Ring آوردند

طرفداران بابا نوئل را به Elden Ring آوردند

بازیکنان Elden Ring به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات کریسمس و حال و هوای سال نوی میلادی، شخصیت قابل بازی خود را شبیه بابا نوئل تزئین و لحظات جالبی را در Lands Between خلق کردند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟از دارک سولز تا الدن رینگ
تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟

گرچه کار بازیکنان فقط به تغییر ظاهر Tarnished منتهی نشده و با استفاده از ارابه‌هایی که توسط غول‌ها حمل می‌شوند و ورود به دودکش خانه‌ها، نقش آفرینی خود را تکمیل کردند.

البته طرفداران آثار FromSoftware، از سرزمین‌های Lordran تا Drangelic همه بعد از به پایان رساندن سفر باشکوهی که توسعه دهنده برای آن‌ها ترتیب دیده، تازه سراغ فشن و مد رفته و شخصیت قابل بازی خود را به شکل و حالت‌های مختلفی تغییر می‌دهند.

درحالی که الدن رینگ گزینه‌های شخصی سازی فراوانی را به علت عدم وجود سیستم ترنسماگ (Transmog) یا فقدان قابلیت رنگ کردن آرمورها ارائه نمی‌دهد، بازیکنان به روش‌های خلاقانه و ماد کردن رو آورده‌اند؛ به طور مثال بیل کلینتون و ثور از God of War Ragnarok جزء جدیدترین مادهایی هستند که «تارنیشد» را به طور کامل تغییر می‌دهند.

البته برای حضور بابا نوئل در این بازی نیازی به ماد کردن نبود چرا که یک بازیکن خلاق موفق شده با استفاده از آیتم‌های موجود در بازی، این شخصیت نمادین را در الدن رینگ ظاهر کند. (از طریق این لینک ویدیوی بابا نوئل در الدن رینگ را تماشا کنید) برای این کار، شما به آیتم‌های زیر احتیاج دارید:

زره Fire Prelate، کلاهخود Glintsone Crown و دو Dark Moon Greatsword جهت ایجاد افکت‌های جذاب (!) هنگام ملاقات از سرزمین‌های بازی. البته بدون استفاده از کلاهخود یاد شده نیز به سادگی می‌توان با تغییر چهره شخصیت قابل بازی در بخش ویرایش، او را شبیه به بابا نوئل ساخت.

بازی Elden Ring که در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شد، موفق به کسب جایزه بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards شد. در صورت علاقه می‌توانید «بررسی بازی Elden Ring» را در lastech مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Elden Ringبه زیبایی یک رویا
بررسی بازی Elden Ring


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا