رمز ارز

سوزانده شدن ده‌ها میلیون شیبا چه تأثیری بر قیمت آن دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های جدید منتشرشده نشان می‌دهند که امروز در مجموع ۲۴،۰۰۶،۷۲۳ توکن شیبا اینو (SHIB) تنها در عرض یک ساعت و طی دو تراکنش سوزانده شده و برای همیشه از چرخه گردش خارج شده است.
به گزارش پلتفرم Shibburn، امروز یک کاربر حدود ۴٫۸ میلیون SHIB را به کیف پول مرده ارسال کرد و به سرعت، ۱۹٫۲ میلیون شیبای دیگر نیز توسط کاربر دیگری سوزانده شد. بر اساس توییت دیگری که توسط این پلتفرم منتشر شده، در ۲۴ ساعت گذشته نیز بیش از ۴۸ میلیون توکن SHIB سوزانده شده است. در نتیجه، نرخ توکن‌سوزی این میم کوین محبوب نسبت به روز گذشته ۶۷ درصد افزایش یافته است.
شایان ذکر است که این پورتال توکن‌سوزی در آوریل امسال راه‌اندازی شد؛ زیرا هولدرهای شیبا خواستار راهی برای کاهش عرضه این میم کوین بودند. طبق گزارش‌ها، تاکنون جامعه شیبا بیش از ۴۱۰ تریلیون SHIB را سوزانده که معادل ۴۱ درصد از عرضه اولیه آن است.
داده‌های موجود نشان می‌دهند که جامعه شیبا تنها در ماه نوامبر ۶۶۶ میلیون SHIB را برای همیشه از چرخه گردش خارج کرده و امیدوار است که این رقم در ماه دسامبر بیشتر هم شود.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۸۳ دلار معامله می‌شود که در ۷ روز گذشته و علی‌رغم افزایش توکن‌سوزی‌ها، ۳٫۵ درصد افت داشته است. در همین حال، به نظر می‌رسد که تقاضا برای این رمزارز نیز با تداوم بازار نزولی کاهش یافته است. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های شیبا به میزان ناچیز ۰٫۴۱ درصد در حال رشد است.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا