بازی

اولین واکنش‌ها به انیمیشن Pinocchio گیرمو دل تورو منتشر شدند

اولین واکنش‌ها به انیمیشن Pinocchio گیرمو دل تورو منتشر شدند

ماه گذشته، دیزنی پلاس فیلم لایو اکشن جدیدی از پینوکیو (Pinocchio) را با بازی تام هنکس در نقش پدر ژپتو منتشر کرد. این اثر با نقدهای بسیار ضعیفی روبه‌رو شد و امتیاز ۲۶ درصد منتقدان و ۳۰ درصد امتیاز تماشاگران را در سایت Rotten Tomatoes به دست آورد.

اکنون نتفلیکس در حال انتشار نسخه خود از پینوکیو است، یک پروژه استاپ موشن که گیرمو دل تورو در راس آن قرار دارد. اولین واکنش‌ها از نسخه جدید پس از نمایش جهانی فیلم در جشنواره فیلم لندن در اینترنت منتشر شده و به نظر می‌رسد نسخه دل تورو بسیار بهتر از نسخه رابرت زمکیس است.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲

اسکات دریکسون، کارگردان Doctor Strange، در توییتی نوشت:

همین الان پینوکیو دل تورو را دیدم. از نظر بصری شگفت‌انگیز، پُر از ایده‌های به زیبایی پیچیده شده درباره حسن اخلاقی با پایانی احساسی که واقعا بی‌نظیر است.

سی رابرت کارگیل، نویسنده و همکار قدیمی دریکسون، افزود:

پینوکیو گیرمو یک شاهکار است. زیبا، سورئال، درخشان. پنج دقیقه آخر من را له و لورده کرد. اندیشه‌ای فوق‌العاده در مورد عشق، فناپذیری و همانطور که در کارهای گیرمو رایج است، دوست داشتن برای آنچه که شما در واقع هستید. هم‌تراز با [انیمشین] آقای فاکس شگفت‌انگیز، یک لذت واقعی.

جو هیل، نویسنده، درباره فیلم Pinocchio نوشت:

درحال خروج از سالن سینمای #پینوکیو هستم، اثر فوق‌العاده‌ای از گیرمو دل تورو که تاکنون چیزی مشابه آن ندیده‌اید. یک شاهکار مطلق است… احتمالاً عجیب‌ترین، دیوانه‌وارترین و شگفت‌انگیزترین استاپ‌موشن ساخته شده تا به امروز است. این فیلم قلب شما را به تپش می‌اندازد.

IndieWire نوشت:

بهترین فیلم گیرمو دل تورو در یک دهه گذشته، یک دستاورد استاپ موشن است.

بن رولف از Discussing Film در توییتی نوشت:

گیرمو دل تورو پیچ و تاب صادقانه و در عین حال تاریک خود را در داستان کلاسیک پینوکیو قرار داده است. زبان بصری و موضوعی فیلم غنی، معنادار و به وضوح توسط دل تورو ساخته شده است. همچنین انیمیشن استاپ موشن معجزه‌ای از مهارت هنری است!

پینوکیو اولین اثر انیمیشنی دل تورو است و ایوان مک گرگور در نقش سباستین جی کریکت که در قلب چوبی پینوکیو زندگی می‌کند، به عنوان راوی داستان صداپیشگی می‌کند.

دیگر صداپیشگان شامل دیوید بردلی در نقش ژپتو، گریگوری مان در نقش پینوکیو، فین ولفهارد، کیت بلانشت، جان تورتورو، ران پرلمن، تیم بلیک نلسون و برن گورمن به همراه کریستوف والتز و تیلدا سوینتون هستند.

انیمیشن استاپ موشن پینوکیو در ماه نوامبر در سینماها اکران می‌شود و در ماه دسامبر (آذر تا دی) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس که باید تماشا کنید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا